;
coinex

گوشی‌های شیائومی می 6 به زودی با بدنه سرامیکی هم تولید خواهد شد.

بدنه سرامیکی

گوشی‌های کمپانی شیائومی، یعنی سری‌های می 5 و می 6 که با بدنه سرامیکی تولید شده‌اند، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. آینده این گونه طراحی‌ها بسیار روشن است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند می 5 تا به امروز، تنها پرچمداران معروف سری می کمپانی شیائومی بودند، احتمالا به همین دلیل هم بود که شاهد گوشی‌هایی چون می 5 اس و می 5 اس پلاس و یا حتی می 5 سی (Mi 5C) بودیم. علاوه بر طراحی ظاهری و بدنه بسیار زیبای می 5، این گوشی همچنین از نظر سخت افزاری هم بسیار قوی بود؛ اما مهم‌ترین ویژگی می 5 که این گوشی را معروف ترین پرچمدار شیائومی می‌سازد، بدنه سرامیکی یک سری از نسخه‌های این گوشی است. نسخه سرامیکی این گوشی بسیار مورد استقبال قرار گرفت به همین دلیل هم، اکنون کمپانی شیائومی برای تمامی پرچمداران میان رده و بالا رده خود، یک نسخه هم با بدنه سرامیکی تولید می‌کند.

بدنه سرامیکی

اکنون تحلیلگر معروف، کوین ونگ (Kevin Wang) در وبسایت ویبو اعلام کرده است که چندین نسخه از گوشی‌های شیائومی می 6 دارای بدنه سرامیکی خواهند بود. آقای ونگ همچنین بر اساس یک سری شواهد ادعا کرده است که کمپانی آمریکایی اپل هم به دنبال این است که از بدنه سرامیکی برای ساخت آیفون‌هایش استفاده کند و به احتمال زیاد در سال آینده این کار را خواهد کرد.

همان گونه که در خبر‌های پیشین هم گفتیم، ساخت گوشی با بدنه سرامیکی اندکی دشوار است و در حال حاضر میزان تولید اینگونه بدنه‌ها نیز پایین است اما این گونه که در پست آقای ونگ دیده می‌شود، سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش از صنعت به سرعت رو به افزایش است و وجود گوشی‌های سری می 6 کمپانی شیائومی و موفقیت بدنه بی‌نظیر آن‌ها، این روند را سرعت می بخشد. علاوه بر گوشی‎های هوشمند می 5، در ساخت گوشی های سری می میکس شیائومی هم از بدنه سرامیکی استفاده شده است و بدون شک، این امر به زیبایی و جذابیت این گوشی‌ها افزوده است.

لازم به ذکر است که از این مسئله نیز مطمئن باشید که گوشی‌های سری می 6 که از بدنه سرامیکی برخوردار‌اند به زودی به بازار عرضه خواهند شد. امیدواریم که کمپانی شیائومی بتواند سری ساخته شده با بدنه سرامیکی این گوشی را در تعداد بالا تولید کند؛ چرا که تقاضا برای این نسخه از می 6 قطعا بسیار بالا خواهد بود و ابن کمپانی باید تمام تلاش خود را بکند تا بتواند پاسخگوی این حجم از تقاضای کاربران باشد.

گوشی‌های شیائومی می 6 محصول بزرگ آینده کمپانی شیائومی خواهند بود. طبق شایعه‌ها گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) و صفحه نمایش 5.2 اینچی برخوردار خواهد بود اما به نظر نمی‌رسد که صفحه نمایش این گوشی از نوع خمیده باشد. همچنین گفته شده است که کیفیت تصویر و رزولوشن این صفحه نمایش دارای دو نسخه خواهد بود؛ یکی با کیفیت تصویر 1080 پیکسلی و دیگری با کیفیت 2k. همچنین انتظار می‌رود که حافظه داخلی این گوشی هم چندین مدل داشته باشد؛ یک مدل با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، و مدل با کیفیت تر و بهتر این گوشی هم احتمالا با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به کاربران عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر