;
coinex

پیش فروش‌ تلفن همراه گلکسی اس 8 سامسونگ از روز 18 فروردین‌ماه آغاز خواهد‌ شد

پیش فروش‌ تلفن همراه گلکسی اس 8 سامسونگ از روز 18 فروردین‌ماه آغاز خواهد‌ شد

شرکت سامسونگ از پیش اعلام کرده بود که از آخرین تلفن‌همراه سری اس خود یعنی گلکسی اس 8 در تاریخ نهم فروردین ماه پرده‌برداری خواهد‌ کرد؛ با اینحال، همچنان بحث بر سر تاریخ دقیق ثبت عمومی پیش سفارش‌های این پرچمدار سامسونگ ادامه دارد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که رسانه‌های کره‌ای تاریخ دقیقی را از این شرکت دریافت کرده‌اند؛ گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قرار است در تاریخ 18 فروردین در کشور کره‌جنوبی برای ثبت پیش‌فروش ابتدایی در دسترس عموم قرار‌ بگیرند.

در حالی که ثبت پیش‌فروش این دستگاه‌ها در روز 28 فروردین‌ماه به پایان خواهد‌ رسید، شما می‌توانید با فاصله کمی که حدودا 4 روز به‌طول می‌انجامد، در روز اول اردیبهشت‌ماه این تلفن‌ها را از بازار خریداری کنید. رسانه‌های کره‌ای بار دیگر بیان کرده‌اند که شرکت سامسونگ، مراسم پیش از راه اندازی این محصولات را در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین)، در سه فروشگاه‌ بزرگ محصولات دیجیتال کره‌جنوبی برگزار خواهد‌ کرد.

شایان ذکر است که تنها تعدادی از مشترکین خاص و از پیش مشخص‌شده در این مراسم‌ها حضور به عمل خواهند‌ آورد و همچنین شانس این را خواهند داشت تا با جوایزی تا سقف 3میلیون وُن (10میلیون تومان) به خانه باز‌گردند. جالب‌تر اینکه شرکت سامسونگ برای افراد خوش‌شانس در این جمع، جوایز دیگری از قبیل خود دستگاه‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و همچنین ساعت‌های هوشمند گییر اس3 (Gear S3) را در نظر گرفته است.

قرار بر آن است تا فروشندگان این محصولات از 29 تا 31 فروردین ماه، هشتمین گلکسی اس را که در حال حاضر پرچمدار شرکت سامسونگ به حساب می‌آید، در دسترس عموم قرار‌ داده تا مردم بتوانند به راحتی، این تلفن‌ها را تست کنند. فردای آن روز، یعنی در اولین روز از اردیبهشت‌ماه، گلکسی اس 8 و گلکسی اس8 پلاس در ویترین‌های فروشگاه‌ها دیده خواهد‌شد.

احتمال می‌رود که فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در سطح جهانی از تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه شروع شود؛ با اینحال، نکته قابل‌ ذکر آن است که حداقل، از زمان قطعی ثبت پیش‌فروش این محصولات اطلاع کامل داریم.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر