;
coinex

دستیار گوگل با تاخیر برای تبلت های اندرویدی منتشر خواهد شد

دستیار گوگل

دستیار گوگل به تازگی برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده، اما ظاهراً قرار نیست فعلاً وارد تبلت های اندرویدی بشود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

حدود دو هفته از عرضه دستیار گوگل یعنی گوگل اسیستنت (Google Assistant) برروی گوشی‌های هوشمند می‌گذرد، اما با این حال بسیاری از کاربران هنوز موفق به دسترسی به این دستیار صوتی گوگل نشده‌اند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید و اگر از دستگاه تبلت استفاده می‌کنید، پس قطعا از خبری که به تازگی منتشر شده خوشحال نخواهید شد، چرا که اخیراً مشخص شده که کاربرانی که از تبلت های اندرویدی استفاده می‌کنند، این قابلیت را به این زودی دریافت نخواهند کرد.

این خبر از اعلامیه‌ای که به سایت اندروید پلیس (Android Police) ارسال شده بود، فاش شد. در این اعلامیه آمده است که دستیار گوگل برای دستگاه‌هایی که از اندروید مارشملو و اندروید نوقا استفاده می‌کنند و قادر به استفاده از گوگل پلی سرویس (Google Play Service) هستند، در دسترس خواهد بود، اما این مورد شامل تبلت ها نمی‌شود. می‌توان گفت این مورد یک استراتژی نسبتاً بزرگ برای گوگل به حساب می‌آید تا با روبرو شدن با چنین موردی، دید کاربر نسبت به این مسئله منفی نگردد. درحالی که در این مسئله می‌توان به کمپانی گوگل هم حق داد، چرا که همواره در تبلیغات بیشتر به گوشی‌های هوشمند پرداخته شده است. همچنین در چنین موارد خاص و بزرگی، نباید انتظار داشت که گوگل صراحتاً اطلاعات خود را فاش کند.

در هر صورت، متاسفانه دستیار گوگل قرار نیست به دست کاربران تبلت ها برسد و قاعدتاً این مسئله برای مالکان تبلت های اندرویدی ناراحت کننده خواهد بود. علاوه بر این، کمپانی گوگل از هرگونه پاسخگویی درباره زمان احتمالی عرضه دستیار گوگل به تبلت های اندرویدی خودداری کرده است. اگرچه که استفاده از دستیارهای مجازی برروی تبلت ها کمی کمتر است، چرا که تبلت ها نسبت به گوشی‌های هوشمند کمتر توسط کاربران در طول روز حمل می‌شوند و بیشتر به عنوان کامپیوترهای خانگی استفاده می‌شوند، اما به هرحال روبرو شدن با این واقعیت کمی نا امید کننده خواهد بود. گوگل می‌توانست با ارائه این قابلیت برروی تبلت ها، کاربران بیشتری را از خود راضی نگه دارد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر