;
coinex

کنار گذاشتن بودجه‌ی 5 میلیون دلاری برای توسعه‌ی‌ تکنولوژیکی شهر نیویورک

کنار گذاشتن بودجه‌ی 5 میلیون دلاری برای توسعه‌ تکنولوژیکی شهر نیویورک

شهرهای مختلفی در جهان، از جمله توکیو، نیویورک و حتی برخی شهرهای کشورهای درحال توسعه، درحال آماده سازی و ایجاد بسترهایی هستند تا بتوانند تکنولوژی و هر آنچه که مربوط به آن است را به طور آزمایشی و یا حتی برای رقابت، وارد این شهرهای مذکور کنند.

دولت و افراد ذی‌صلاح نیویورک به دنبال آن هستند که ساکنین این ایالت، از مزایا و منافعی که در آینده‌ای نه چندان دور در اثر انتقال تکنولوژی پیشرفته به این منطقه بوجود می‌آید، بهره‌مند شوند. صندوق‌هایی که اخیرا به عنوان مکانی برای جمع‌آوری مبالغ به منظور آموزش و انتقال تکنولوژی ایجاد شده اند، می‌توانند به این هدف جامه‌ی عمل بپوشانند.

آندرو کومو (Andrew Cuomo) که پنجاه و ششمین شهردار نیویورک است، اعلام کرد که شهرداری، مبلغ 5 میلیون دلار (معادل 18.75 میلیارد تومان) برای کسانی که مبادرت به آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته در نیویورک می‌کنند، کنار گذاشته است. ایشان و گروهشان بزودی پذیرای هرگونه پیشنهاد و طرح‌های جالب آموزشی از جانب تهیه‌کنندگان و توسعه‌دهندگان تکنولوژی هستند و زمانیکه یکی از این طرح‌ها انتخاب شد، انتظار می‌ رود که راه حل‌های یادگیری و آموزشی بسیار خوبی را ارائه کند.

تمامی این اقداماتی که آقای شهردار و افراد ذی‌صلاح این ایالت انجام می‌دهند، بدین منظور است که بستر این شهر، و همچنین ساکنان نیویورک آمادگی لازم برای پذیرفتن شغل‌هایی که در اثر انتقال تکنولوژی به این شهر خلق می‌شود، را داشته باشند.

کومو گفت:

بودجه‌هایی که به منظور آموزش تکنولوژی در شهر نیویورک در نظر گرفته شده است و همچنین نیروهایی که در این راستا وظایفشان را انجام می‌دهند، از رهبران و سرآمدان دانشگاهی و صنعتی برای کمک به آماده سازی ساکنان نیویورک برای پذیرفتن شغل‌هایی که در زمینه تکنولوژی پدیدار می‌شود استفاده می‌کنند و این تضمین را می‌دهند که ساکنان نیویورک همیشه طلایه‌داران نوآوری‌های اقتصادی در جهان باشند. اقتصاد شکوفا، در گروی کارمندانی کوشا و سرسخت است. نکته دیگر اینکه این نیروهای کار باید دارای مهارت‌های لازم باشند و فرصت‌هایی نیز به منظور رشد آنها در نظر گرفته شده باشد. ما به دنبال آن هستیم که برای نسل‌های آینده، ایالتی سرسخت‌تر و کامرواتر بسازیم.

علاوه بر آن، آقای کومو قرار است که در آوریل (فروردین) با بسیاری از افراد موفق این ایالت دیدار کند تا درمورد این موضوع بحث کنند که به چه صورتی می‌توانند افرادی مثل دانش‌آموزان و حتی مسن‌ترین کارمندان را برای فرصت‌های شغلی که با تکنولوژی سروکار دارد، آماده کنند.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر