;
coinex

پنج برنامه رایگان اپل که برای مدت محدودی در اپ استور قرار داده شدند

برنامه رایگان اپل

روز گذشته لیستی از چند برنامه رایگان اپل که برای مدت محدودی در اپ استور قرار داده شدند منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

معمولاً قیمت یک برنامه آی او اس (iOS) خیلی بالاست و شما هیچ وقت از زمانی که این برنامه‌ها به طور ناگهانی رایگان می‌شوند مطلع نخواهید شد. دیروز صبح لیستی از چند برنامه رایگان اپل که قبلا پولی بودند، منتشر شد که برای مدت محدودی رایگان هستند و این “مدت محدود” به این معنی است که اگر فکر کردید روزی به این برنامه احتیاج پیدا می‌کنید این کار را به بعداً واگذار نکنید، همین حالا آن را دانلود کنید.

در اینجا به اختصار پنج نمونه از برنامه‌های اپل که به مدت محدودی رایگان شده‌اند را معرفی می‌نماییم.

  1. خود نگری (Selfism)

برنامه رایگان اپل

این برنامه که قیمتی برابر با 99 سنت دارد، به شما کمک می‌کند که عادت‌های خوب و مثبت را در خودتان بوجود بیاورید. از 70 روز آینده حداقل 66 روز از این برنامه استفاده کنید و در می‌یابید که ارزش آن از هزاران دلار بیشتر است.

  1. ماجراهای لوبیا (Bean’s Quest)

برنامه رایگان اپل

قیمت این بازی در حالت عادی 2.99 دلار است. این بازی ماجرای مردی به نام امیلیو است که به یک لوبیای جهنده تبدیل و نامزدش دزدیده شده است. شما با کنترل کردن امیلیو از 50 مرحله در 5 دنیای متفاوت عبور می‌کنید تا او را نجات دهید.

  1. واتر پروف درس (Waterproof Dress)

برنامه رایگان اپل

قیمت درنظر گرفته شده برای این برنامه در حالت عادی 2.99 دلار است. واتر درس (weather dress) برنامه‌ای برای پیش بینی وضعیت هوا نیست. اگر چه که این برنامه قادر خواهد بود دمای هوای بیرون را اعلام کند ولی این برنامه به شما اعلام می‌کند که با توجه به هوای خارج از منزل چه لباسی برای شما مناسب است. همچنین وضعیت آب و هوایی هفت روز آینده را نیز پیش بینی می‌کند.

  1. زندگی (Life)

برنامه رایگان اپل

لایف قیمتی برابر با 99 سنت در حالت عادی دارد. در این برنامه لیست کارهای روزانه شما با یک بازی در هم می‌آمیزد. هر کاری را که در زندگی واقعی با موفقیت انجام دهید تعیین کننده قدم بعدی شما در بازی خواهد بود.

  1. نقاشی با نقطه (Pointillisted)

برنامه رایگان اپل

قیمت  این برنامه نیز 99 سنت در حالت عادی بوده از عکس‌های موجود در گالری شما استفاده می‌کند تا اثری نقطه‌ای بوجود بیاورد که از نقطه‌های رنگی برای پدید آوردن طرح‌ها استفاده شده است.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر