;
coinex

گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم خودنمایی می‌کند؛ اما فقط در چین

گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم خودنمایی می‌کند؛ اما فقط در چین

واقعا قرار است پرچمدار جدید سامسونگ، دارای 6 گیگابایت رم باشد؟ بله درست است. همانطور که می‌دانید، سامسونگ قصد‌ داشت تا این مقدار رم را بر روی گلکسی نوت7 خود در کشور چین پیاده‌سازی کند؛ اما آنگونه که از شواهد پیداست، این موضوع چندین ماه به جلو سفر کرده و این ویژگی را بر روی گلکسی اس 8 سوار کرده است.

این مقدار از حافظه رم منجر به ارائه نهایی دو مدل از این دستگاه خواهد‌ شد: مدل اول با 4گیگابایت رم و 64گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم با 6گیگابایت رم و 128گیگابایت حافظه داخلی. البته این موضوع هنوز قطعیتی نداشته و تنها ادعایی از جانب کوین وانگ (Kevin Wong)، مدیر تحقیقات آی اچ اس در کشور چین بوده است. همچنین باید بیان‌ کرد، این اولین باری نیست که چنین شایعه‌ای از آنجا به بیرون درز می‌کند.

در حقیقت، گفته می‌شود که پرچمدار‌های نهایی سامسونگ که به 6 گیگابایت رم و 128گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، تنها در هر دو کشور چین و کره‌جنوبی در دسترس خواهد بود. پیش از این سامسونگ، موبایل سی 9 را با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در چین به فروش رسانده و از این بابت، بی‌سابقه نیست.

نکته‌ای که باید در اینجا به آن اشاره شود، این است که اگر این موضوع شایعه‌ای بیش نباشد، ممکن است در زمان رونمایی از این دستگاه (گلکسی اس 8) و یا مدتی بعد از آن، این موضوع بطور کامل مشخص و نمایان شود، اما با اینحال باید تا روز 9 فروردین و شاید چند روز کمتر یا بیشتر تحمل کنیم تا از صحت این گفته، اطمینان یابیم.

ولی با تمامی اوصاف ذکر شده، چنین چیزی دور از ذهن نبوده و قابل باور است. سامسونگ قصد دارد تا تمام توانش را بکار گیرد تا بتواند تراشه‌هایی با بیشترین گنجایش برای ذخیره‌سازی و بیشترین حافظه را تولید‌کند. اگر شما به امید نسخه‌ای از این دستگاه با حافظه داخلی 256 گیگابایت نشسته‌اید، متاسفانه هیچ حرفی از آن تابحال از سوی سامسونگ بیان نشده است.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر