;
coinex

سیم کارت‌ پارسیان همراه لوتوس وارد بازار شد؛ نسل جدید اپراتور تلفن همراه

سیم کارت‌ پارسیان همراه لوتوس قرار است با پیش شماره 09990 از سال 1396 به عنوان اپراتور مجازی نوع اول معلق به شرکت جارت الکترونیک پارسیان وارد بازار شود.

شرکت پارسیان همراه لوتوس به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( بانک پارسیان) توانسته است تا مجوز فعالیت در زمینه اپراتور مجازی تلفن همراه  نوع اول( Full MVNO ) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نقل از ایلنا و به گزارش تکرا، شرکت پارسیان همراه لوتوس، زیر مجموعه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (بانک پارسیان) موفق به  دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه  نوع اول( Full MVNO ) به شماره پروانه ۱۴-۱۰۰-۱۰۰ به تاریخ 24 اسفند ماه  سال 1395 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است.

شرکت  پارسیان همراه لوتوس یک اپراتور مجازی نوع اول همچون شاتل موبایل و سامان تل است که پیش از این برایتان از آنها در تکرا گفتیم اما نقطه تمایز سیم کارت پارسیان همراه لوتوس کاربرد گسترده در زمینه پرداخت است.

در واقع شما با استفاده از سیم کارت‌های پارسیان همراه لوتوس، علاوه بر دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی‌های ارتباط سیار با پوشش ملی و بین المللی همچون خدمات پایه (تماس و پیامک)، قادر هستید تا از اینترنت پر سرعت نسل جدید در بستر شبکه‌های نسل سوم، نسل چهارم، نسل چهارم ثابت و 4.5G  و سیسیتم USSD بهره ببرید. همچنین شما می‌توانید از سرویس‌های ارزش افزوده حوزه‌های متنوعی چون فین تک، گردشری، سلامت و غیره استفاده کنید و زندگی دیجیتال به تمام معنا را تجربه کنید.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت پارسیان همراه لوتوس از شرایط دریافت سیم کارت پارسیان همراه لوتوس به عنوان اپراتور مجازی نوع اول آگاه شوند. لازم به ذکر است که طبق اعلام این شرکت، سیم کارت‌های پارسیان همراه لوتوس با پیش شماره 09990 از سال 1396 وارد بازار خواهند شد.

در هر صورت باید دید که چه زمانی سیم کارت پارسیان همراه لوتوس متعلق به بانک پارسیان وارد بازار خواهد شد و استقبال مردم از سرویس‌های بر پایه ارزش افزوده که امروزه توانسته‌اند رشد بزرگی داشته باشند، چگونه خواهد بود اما مهمترین نکته که تا به امروز شاهد آن بودیم، حرکت شرکت‌های اپراتور مجازی برای به دست گرفتن بازار و مخصوصا بازار پرداخت الکترونیک و آشنایی مردم ایران با روش‌های پرداخت و زندگی دیجیتال بر پایه ارزش افزوده است.

نظر شما در مورد سیم کارت‌های پارسیان همراه لوتوس چیست؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقت بخیر، قیمت سیمکارت لوتوس چنده؟

    پاسخ