;
coinex

لیست گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب از نگاه بنچمارک آنتوتو منتشر شد

سایت بنچمارک معتبر و معروف آنتوتو لیستی از 10 گوشی هوشمند محبوب در ماه فوریه بر اساس استفاده از این بنچمارک را منتشر کرده است که در میان 10 موبایل این لیست، 5 موبایل آنها از شرکت چینی شیائومی هستند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سایت آنتوتو یکی از بنچمارک‌های معتبر و معروف است که هر ماه لیستی از 10 گوشی هوشمند محبوب بر اساس استفاده از سیستم خود را منتشر می‌کند و حالا آنتوتو لیستی از 10 گوشی هوشمند اندرویدی محبوب در ماه فوریه را منتشر کرده است که در میان این 10 موبایل، 5 تلفن هوشمند متعلق به شرکت چینی شیائومی است که به قولی نشان از محبوبیت بالای این کمپانی بزرگ چینی در میان کاربران جهانی دارد.

سایت بنچمارک آنتوتو لیستی از 10 گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب در ماه فوریه سال 2017 را منتشر کرده است که در آن شیائومی 5 نماینده دارد.

طبق تصویر بالا، شیائومی علاوه بر اینکه توانسته تا برترین برند این لیست با 5 موبایل هوشمند محبوب باشد، توانسته است تا با موبایل هوشمند پرچمدار سال 2016 خود یعنی شیائومی Mi 5 در صدر لیست گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب قرار بگیرد و شیائومی می 5 محبوبترین گوشی اندرویدی در ماه فوریه باشد.

گوشی می 5 از کمپانی چینی شیائومی یک موبایل خوش قیمت است چرا که نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و با  64 گیگابایت حافظه داخلی آن تنها 300 دلار معادل با یک میلیون و 50 هزار تومان قیمت دارد. همچنین این گوشی در قسمت سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون 820 و دوربین اصلی  4 محوره مجهز شده است که باعث شده تا در سال 2017 میلادی نیز یکی از محبوبترین گوشی‌های دنیا باشد.

موبایل پرچمدار سال 2016 شرکت چینی وان پلاس، وان پلاس 3 تی در جایگاه دوم گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب در ماه فوریه قرار گرفته است. این گوشی اندرویدی یک محصول مقرون به صرفه است درحالیکه در قسمت سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون 821، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 6 گیگابایت حافظه رم، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سری Dash Charge به عنوان برترین سیستم شارژ سریع دنیا مجهز شده است.

در جایگاه سوم گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب، شیائومی Mi 5s قرار گرفته است که آن را می‌توان ارزان قیمت‌ترین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 821 در بازار جهان و ایران با قیمت 300 دلار معادل با یک میلیون و 150 هزار تومان برشمرد. همچنین در جایگاه چهارم گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب، موبایل برتر شیائومی از خانواده می 5 در بازار ایران و جهان یعنی شیائومی Mi 5s Plus قرار دارد.

در رتبه پنجم لیست گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب از نگاه بنچمارک آنتوتو، گوشی قدرتمند لنوو ZUK Z2 به عنوان ارزان قیمت‌ترین موبایل هوشمند دنیا با پردازنده اسنپدارگون 820 قرار گرفته است. همچنین پادشاه سری کهکشانی کمپانی سامسونگ در جایگاه ششم این لیست قرار گرفته است.

در جایگاه هفتم لیست گوشی‌های هوشمند اندرویدی محبوب، موبایل شیائومی ردمی نوت 3، در جایگاه هشتم، اسمارت فون اوپو R9S، در مکان نهم گوشی پرچمدار شرکت چینی هواوی، میت 9 و در جایگاه دهم لیست محبوبترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی، تلفن هوشمند شیائومی ردمی نوت 4 به عنوان پنجمین نماینده شرکت چینی شیائومی قرار گرفته است.

نظر شما در مورد محبوبترین گوشی‌های دنیا از نگاه آنتوتو در ماه فوریه چیست؟

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر