;
coinex

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 در ترکیه عرضه شد؛ منتظر عرضه در ایران باشید!

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 در کشور ترکیه منتشر شده است و باید به زودی در اواخر فروردین ماه منتظر این آپدیت برای کاربران ایرانی باشیم.
بسیاری از صاحبان گوشی‌ سامسونگ گلکسی نوت 5 در ایران و جهان نسبت به انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا نگران هستند اما امروز اطلاعاتی مبنی بر عرضه رسمی آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 برای در کشور ترکیه منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدتی پیش دفتر سامسونگ در کشور ترکیه اقدام به انتشار اطلاعاتی مبنی بر زمان انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس اج کرده بود که در این اطلاعات منتشر شده عنوان شده بود که قرار است، آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 در اواخر اسفند ماه به صورت رسمی  برای کاربران در کشور ترکیه منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 در کشور ترکیه منتشر شده است و باید به زودی در اواخر فروردین ماه منتظر این آپدیت برای کاربران ایرانی باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی صاحبین گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5،  آپدیتی جدید برای این دستگاه با حجم 1.3 گیگابایت منتشر شده است که پس از نصب بروزرسانی شاهد تغییر نسخه نرم افزار به شماره N920CXXU3CQC7 هستیم که نشان دهنده  آپدیت اصلی و سیستمی برای این فبلت شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا است.

گفتنی است که حالا با انتشار این بروزرسانی برای کاربران نوت 5 در کشور ترکیه باید به زودی و در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه منتظر آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 5 در ایران باشیم که قطعا این بروزرسانی سبب خواهد شد تا فعلا ارزش خرید نوت 5 بالا باشد و ریزش قیمت کمتری را در بازار‌‎ جهانی و بازار ایران تجربه کند.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اپدیت تو ایران هم اومد امروز

    پاسخ