;
coinex

مشخصات سخت افزاری و تصویری از گوشی شیائومی Mi 6 لو رفت

مشخصات سخت افزاری و تصویری از گوشی شیائومی Mi 6، پرچمدار سال 2017 میلادی شرکت چینی شیائومی طبق دو تصویر جدید منتشر شده در فضای مجازی، فاش شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این گوشی قدرتمند و البته زیبا آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی شیائومی یکی از بزرگان صنعت تلفن هوشمند در کشور چین است که در سراسر دنیا تلفن‌های هوشمند این کمپانی را با ویژگی کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌شناسند. همین دو عامل اصلی باعث  شده است تا گوشی‌های شیائومی در میان مردم چین، هند و سراسر جهان از جمله کشور خودمان ایران بسیار خوش نام و محبوب باشد.

تصاویر و مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی Mi 6 به عنوان پرچمدار سال 2017 میلادی شرکت چینی شیائومی در بخش موبایل فاش شده است.

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد تا به زودی از پرچمداری جدید را برای بخش موبایل خود در  سال 2017 میلادی رونمایی و آن را روانه بازار جهانی کند. گوشی شیائومی Mi 6 نام پرچمدار سال 2017 این شرکت خوش نام چینی است که مدت زمانی است توانسته تا در کنار گلکسی اس 8 شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص دهد اما امروز تصویری از رندر این گوشی هوشمند در کنار یک تصویر از صفحه About این تلفن هوشمند منتشر شده است که شکل ظاهری و مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات جدید منتشر شده از گوشی شیائومی Mi 6 داشته باشیم.

در اولین تصویر منتشر شده قصد داریم تا به شکل ظاهری موبایل هوشمند شیائومی می 6 بپردازیم. طبق شایعات قبلی، گوشی شیائومی Mi 6 در قسمت طراحی به گوشی هوشمند شیائومی می نوت 2 که جایگزین گلکسی نوت 7 شناخته می‎شود،؛ شباهت بسیار زیادی دارد که حالا با انتشار اولین رندر نسبتا واقعی از گوشی شیائومی Mi 6 باید این فرضیه را تایید کنیم چرا که سبک طراحی شیائومی می 6 به جز در قسمت صفحه نمایش و دوربین همچون این گوشی هوشمند است.

تصاویر و مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی Mi 6 به عنوان پرچمدار سال 2017 میلادی شرکت چینی شیائومی در بخش موبایل فاش شده است.

طبق تصویر بالا، تلفن هوشمند شیائومی می 6 در قسمت طراحی به صفحه نمایشی تخت با حاشیه صفحه نمایش بسیار پایین ، حسگر اثر انگشت در پنل جلویی و ترکیب شده با کلید خانه و دوربینی دوگانه همراه با فلش LED  مجهز شده است. همچنین به دلیل سایه ایجاد شده در عکس و جنس بدنه  موبایل شیائومی می نوت 2 می‎توان انتظار داشت که بدنه گوشی Mi 6 نیز همچون گلکسی S7، ترکیبی از شیشه و فلز است که در واقع این موبایل ترکیبی از شیائومی می نوت 2 با شیائومی می میکس است.

در دومین تصویری که امروز منتشر شده است قصد داریم تا به مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی Mi 6 بپردازیم. طبق شایعات قبلی، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین اصلی IMX400 از شرکت سونی با پنج محو و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود و در سه نسخه مختلف با کانفینگ‌های سخت افزاری متفاوت از جمله ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به عنوان نسخه پایه، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به عنوان نسخه پلاس و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه با بدنه سرامیکی به عنوان نسخه پرو، عرضه خواهد شد.

گفتنی است که شایعات جدیدتر بیان می‌کنند که این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی  عرضه شود که به ترتیب حافظه داخلی، دارای برچسب قیمتی 2859، 332 و 419 دلار آمریکا خواهند بود. همچنین در این شایعه نیز تاکید شده است که نسخه بالارده‌ی می 6 به بدنه‌ای سرامیکی مجهز خواهد بود.

تصاویر و مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی Mi 6 به عنوان پرچمدار سال 2017 میلادی شرکت چینی شیائومی در بخش موبایل فاش شده است.

طبق تصویر بالا که نمایانگر صفحه About یا درباره گوشی هوشمند شیائومی می 6 است، این تلفن هوشمند بر خلاف بسیاری از شایعات به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز نخواهد بود. طبق اطلاعات این تصویر باید گفت که اسمارت فون شیائومی Mi 6 به پردازنده اسنپدراگون 821 یا هلیو ایکس 30 از شرکت مدیاتک با فرکانس کاری 2.7 گیگاهرتز، 6 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 8.3.14 مجهز شده است که سیستم قدرتمند و چشمگیری را تشکیل می‌‎دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا امیدی مبنی بر اینکه پرچمدار شیائومی یعنی گوشی شیائومی Mi 6 با پردازنده اسنپدراگون 835 و در چندین نسخه تولید و عرضه شود وجود خواهد داشت یا خیر اما نکته مهم این است که این گوشی به دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 همچون ال‌جی G6 به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد و طی یک ماه آینده باید منتظر خبرهایی رسمی از سوی کمپانی شیائومی برای گوشی شیائومی Mi 6 هوشمند باشیم.

نظر شما در رابطه با گوشی شیائومی Mi 6 چیست؟

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منابع:

Gizmochina

androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر