;
coinex

مشتریان ناراضی به دلیل مشکل Bootloop از ال جی شکایت کردند

مشکل Bootloop در گوشی‌های ال جی G4 و ال جی V10 باعث شده است تا یک سری از مشتریان ناراضی در کالیفرنیا به دلیل مشکل Bootloop از ال جی شکایت بکنند.
یکی از مهمترین موضوعاتی که در سال 2015 تا به امروز در دنیای موبایل و برای شرکت ال جی رخ داده است، مشکل Bootloop یا همان تکرار دوباره‌ی بوت تلفن همراه شما است که  مدت زمان بسیار زیادی است به صورت گسترده برای گوشی ال جی G4 و ال جی V10 رخ داده است. حالا مشتریان ناراضی خواستار شکایت از ال جی به دلیل مشکل Bootloop شده‌اند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سال 2015 شاید گوشی ال جی  G4 و ال جی V10 هممچون گلکسی نوت 7 منفجر نشد اما مشکل Bootloop یا همان تکرار دوباره‌ی بوت تا زمان خالی شدن شارژ باتری دستگاه و خاموش شدن‌های ناگهانی در اثر سوختن برد اصلی دستگاه باعث شد تا بسیاری از خریداران به سبب این مشکل موبایل هوشمند خود را به دفتر گارانتی جهت تعویض برد دستگاه و رفع این مشکل حاد ببرند که در نتیجه سبب کاهش سود عملیاتی ال جی و نارضایتی عده بزرگی از دوست داران این کمپانی کره‌ای شد.

مشکل Bootloop در گوشی‌های ال جی G4 و ال جی V10 باعث شده است تا یک سری از مشتریان ناراضی در کالیفرنیا به دلیل مشکل Bootloop از ال جی شکایت بکنند.

در کشور ایران نیز این مشکل در گوشی‌های ال جی G4 و  ال جی V10 به صورت بسیار فراگیر و برای بیشتر از 10 هزار صاحب موبایل رخ دارد و بسیاری از کاربران به شرکت مدیا پردازش مراجعه کردند ولی در عین ناباوری تمامی کاربران به شرکت خدمات پس از فروش لوازم صوتی و دیجیتال شرکت ال جی در ایران یعنی مادیران فرستاده شدند.

در نهایت علارغم گفته‌های ال جی مبنی بر تعویض گوشی تنها گوشی‌ها در بازده زمانی سه روز  تا سه هفته تعمیر شدند و آماده تحویل به صاحبین خود بودند که باعث شد تا بسیاری از افراد ریسک خرید ال جی G4 و ال جی V10 ار از سر بیرون کنند و به سراغ دیگر موبایل‌های بازار بروند.

حالا عده‌ای از مشتریان ناراضی از مشکل Bootloop که در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کنند به سراغ دادگاه رفته‌اند و قصد دارند تا شرکت معروف ال جی را به میز محاکمه بکشانند. این در حالیست که ال جی سال گذشته به صورت رسمی ضمن عذرخواهی از این مشکل، اعلام کرد که تمامی گوشی‌هایی که با این مشکل مواجه شده‌اند تا پایان مدت دو سال گارانتی می‌توانند به صورت رایگان در گارانتی تعویض یا تعمیر شوند اما پس از مدت زمان درج شده در کارت گارانتی، شرکت ال جی جوابگو نخواهد بود.

مشکل Bootloop در گوشی‌های ال جی G4 و ال جی V10 باعث شده است تا یک سری از مشتریان ناراضی در کالیفرنیا به دلیل مشکل Bootloop از ال جی شکایت بکنند.

در هر صورت ال جی برای رفاه حال مشتریان و خریداران گوشی‌های ال جی G4، ال جی V10 و حتی بر خی از دارندگان ال جی G5 که از مشکل Bootloop رنج می‌بردند، حرکتی را کرده است اما این مشتریان ناراضی همچون بسیاری دیگر از مشتریان این اقدام ال جی را کافی نمی‌دانند و اعلام کرده‌اند که  کمپانی ال جی حتی پس از با خبر شدن از موضوع Bootloop فراگیر در برخی محصولات خود، اقدام به فروش گوشی‌های مشکل دار در ژانویه سال 2016 میلادی کرده است.

مشتریان ناراضی کالیفرنایی قطعا این مشکل را به دادگاه عالی آمریکا خواهند بود و جوابی درست خواهند گرفت تا دیگر ناراضیان از ال جی  در سراسر دنیا به دلیل مشکل حاد Bootloop نیز راضی شوند اما حالا باید دید این شرکت کره‌ای در مقابل مشتریان آمریکایی چگونه از خود دفاع خواهد کرد و برای جبران این موضوع چه روندی را به صورت جهانی در پیش خواهد گرفت.

نظر شما در مورد مشکل Bootloop چیست؟ آیا گوشی شما نیز دچار Bootloop شده است؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    به نظرم بهتره یه جایی کسانی که با این مشکل مواجه شده اند مشخص و یه شکایت دسته جمعی صورت بگیره تا بتونیم نتیجه ای بگیریم
    من خودم هم به تازگی با این مشکل مواجه شده ام

    پاسخ

    بر پدر مدر ال جی لعنت من از این گوشی مثل چشم خود مراقبت کردم حتی 5 دقیقه فیلم با این گوشی نگرفتم گوشی در دستم یکباره خاموش شد ودیگه روشن نشد به گارانتی مدیا پردازش زنگ زدم بعد از چند جا پاس دادن بالاخره گفتند به ماد ایران مراجعه کن اولین چیزی که بمن گفتند برد گوشی باید عوض بشه و گفتند 1600000 هزینه تعویض برد از من خواستند که تعویض نکردم بیخیال گوشی ال جی باشید از یه برند دیگه خرید کنید

    پاسخ

    دسته من بود کلا فروش گوشی ال جی رو به خاطر این ممنوع میکردم کلی اطلاعات کاری و شخصی داشتم که چند برابر گوشی برام ارزش داشت.دیگه دوره همع محصولات ال جی چه گوشی باشه چه وسایل دیگه خط کشیدم.گوشیمم وی 10 بود 1700 ابان 95خریدم

    پاسخ

    منم راضی نیستم . زمانی که جی4 رو با قیمت 1800 خریدم . الان بعد از گزشتن چند ماه از گارانتیش به دلیل مشکلی که از طرف شرکت سازنده بوده نه استفاده نامناسب کاربر .
    باید 900 هزینه تعویض برد بدم که باز یکی دو سال کار کنه و بعد عوضش کنم دوباره
    کاش میشد ما هم شکایت میکردیم
    هرچند یه شکایت توی این مملکت اونقدری میدونن که ادم قیدشو میزنه

    پاسخ

    متاسفانه گوشی من هم دچار همین مشکل شده .حالا برای گارانتی دارم پیگیری میکنم تا ببینم چی میشه!!

    پاسخ

    خدا لعنت کنه ال جی رو گوشی من دوبار سوخت
    یکبار گارانتی قبول کرد ولی دفعه دوم قبول نکرد
    کلا ال جی نخرید

    پاسخ

    خداازشون نگذره من خیلی مارک ال جی رودوست داشتم اما بخدا باگرفتن گوشی ال جی جی 4کلانظرم عوض شد عادلانه نیست نزدیک دوتومن پول گوشی بدی بعدش جوری خراب شه که قابل تعمیرهم نباشه جالبه اکثرتعمیرکارامیگفتن ارزش نداره برد براش بگیری چون یدکیاش هم خرابن وکارنمیکنن میخداستم قطعه فروشش کنم یه بی انصافی گفت 50تومن میخرمش بهش ندادم
    کاش ماایرانیاهم یه شکایتنامه تنظیم میکردیم وازشرکت ال جی شکایت میکردیم درسته گارانتی گوشی من تموم شده ولی این یه مشکل عامه وقرارنبوده گوشی فقط دوسال برامن کارکنه تازه خودشرکت ال جی هم قبول داره اشتباهشو

    پاسخ