;
coinex

تصاویری از گلکسی S8 با رنگ بنفش فاش شد؛ خاص و زیبا

تصاویر جدید از گوشی گلکسی S8 با رنگ خاص و زیبای بنفش منتشر شده است که نشان می‌دهد شاید خانواده گلکسی S8 میزبان یک رنگ جدید یعنی ارغوانی یا بنفش خواهد بود.
تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی S8، پرچمدار آینده خانواده کهکشانی سامسونگ با رنگ جدید بنفش در فضای مجازی فاش شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در این روزهای نزدیک به رویداد معرفی گوشی گلکسی S8 شرکت کره‌ای سامسونگ در شهر نیویورک، شاهد موجی عظیم از شایعات، اخبار و ویدیو ها منتسب به خانواده گلکسی S8 یعنی موبایل‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستیم.

تصاویر جدید از گوشی گلکسی S8 با رنگ خاص و زیبای بنفش منتشر شده است که نشان می‌دهد شاید خانواده گلکسی S8 میزبان یک رنگ جدید یعنی ارغوانی یا بنفش خواهد بود.

امروز تصاویری جدید از گوشی گلکسی S8 در رنگ بنفش در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد ظاهر اصلی این گوشی همچون تصاویر منتشر شده در گذشته است اما رنگ عجیب بنفش یا ارغوانی برای بدنه آن در نظر گرفته شده است. در واقع پنل پشتی این گوشی به رنگ بنفش است و پنل جلویی به رنگ مشکی است که با دیگر موبایل‌های قبلی سامسونگ چندان همخوانی ندارد چرا که کمپانی سامسونگ همواره از رنگی در پنل جلویی خود استفاده می‌کند که در پنل پشتی استفاده شده است.

تصاویر جدید از گوشی گلکسی S8 با رنگ خاص و زیبای بنفش منتشر شده است که نشان می‌دهد شاید خانواده گلکسی S8 میزبان یک رنگ جدید یعنی ارغوانی یا بنفش خواهد بود.

گوشی گلکسی S8 با رنگ بنفش طبق تصاویر دارای برآمدگی سنسور اثر انگشت است تا شما براحتی بتوانید سنسور اثر انگشت را تشخیص دهید و دستتان رو لنز دوربین نرود. همچنین دوربین برآمدگی نسبتا پایینی دارد تا شیشه آن دربرابر برخورد گوشی با زمین عملکرد مناسبی داشتته باشد و در نتیجه از  شکسته شدن دوربین جلوگیری کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نسخه از گلکسی S8 که شاهد آن هستیم، نمایشگر خمیده آن است که همچون تصاویر دیگر رنگ‌های آن که تا پیش از این منتشر شده بود، بسیار جذاب است.

جالب است بدانید که سامسونگ در خانواده گلکسی S6 توانست تا رنگ سبز را به عنوان یک رنگ عجیب و غریب وارد این خانواده کند که البته نتوانست به خوبی بدرخشد. همچنین در خانواده گلکسی S7 نیز شاهد رنگ مشکی براق همچون آیفون 7 پلاس با رنگ جت بلک و آبی کم رنگ با نام کورال بلو بودیم که توانستند در میان کاربران محبوبیت بالایی پدا کنند و شاید این بار دوباره سامسونگ ریسک کرده است و یک رنگ عجیب و غریب و خاص را به گوشی پرچمدار خود اضافه کرده است.پ

در هر صورت باید گفت که اگر رنگ بنفش یا ارغوانی برای گوشی گلکسی S8 واقعیت داشته باشد، نباید کاربران آمریکایی منتظر عرضه گوشی گلکسی s8 با این رنگ جذاب باشند چرا که انتخاب‌های آن‌ها همچون گذشته به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با رنگ سفید، مشکی و طلایی محدود خواهد بود.

گفتنی است که شرکت سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های جدید خانواده کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس  را طی یک رویداد رسمی در تاریخ 29 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با 9 فروردین ماه 96 معرفیکند. همچنین موبایل‌های خانواده گلکسی S8 در تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت ماه به صورت رسمی عرضه خواهند شد که این تاخیر یک ماهه می‌‎تواند به سامسونگ در رخ ندادن فجایع گلکسی نوت 7 برای موبایل هوشمند گلکسی S8 و تولید بیشتر چیپ 10 نانومتری اسنپدراگون 835 با کمک کوالکام کمک بسیار بزرگی باشد.

نظر شما در مورد رنگ بنفش گوشی سامسونگ گلکسی S8 چیست؟

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر