;
coinex

فروش خیره‌کننده‌ی بازی Horizon Zero Dawn ؛ 2.6 میلیون نسخه فقط در دو هفته!

فروش خیره‌کننده‌ی بازی Horizon Zero Dawn ؛ فروش 2.6 میلیون نسخه فقط در دو هفته!

بازی Horizon Zero Dawn یکی از بزرگترین و جدیدترین بازی‌هایی است که منحصرا در اختیار پلی استیشن 4 قرار دارد. این بازی فقط در طول دو هفته، به فروش خیره کننده‌ی جهانی 2.6 میلیون نسخه رسید. این فروش شامل هم فروش فیزیکی و هم فروش دیجیتال می‌شود.

بازی Horizon Zero Dawn یکی از پر فروش‌ترین بازی‌هایی بود که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و همچنین توسعه دهنده‌ی این بازی که شرکت Guerrilla است، بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفت.

سونی گفت:

شرکت Guerrilla بود که مجموعه بازی‌های کیل زون (Killzone) را خلق کرد، او همچنین با ساخت بازی Horizon Zero Dawn توانست به موفقیتی بزرگتر نسب به کیل زون دست یابد. ما می‌دانیم که بازی Horizon Zero Dawn قرار است که به یک بازی ویژه‌ای تبدیل شود، و حتی با وجود انتقاداتی که به این بازی شده بود هم توانست به چنین فروش خیره کننده‌ای برسد، و این بسیار لذت بخش است.

در ادامه سونی افزود:

Guerrilla در ساخت این بازی تمام تلاش خود را کرد و در واقع با بررسی این بازی پس از ساخت آن، می‌توان گفت که Horizon Zero Dawn یک بازی استثنایی است و ما واکنش‌های مثبتی را از سوی طرفداران این بازی شاهد بودیم؛ طوری که بازیکنان بعد از ساعت‌ها بازی کردن، با به اشتراک گذاشتن نظرات و تصاویری از جریان بازی خودشان، رضایت خود را اعلام کردند.

آقای هرمن هلست، مدیر شرکت Guerrilla اعلام کرد:

ما بسیار هیجان زده‌ایم که بازی Horizon Zero Dawn مورد توجه بازیکنان و حتی منتقدان قرار گرفته است. توسعه‌ی این بازی کاری بود که همراه با عشق انجام شد، و این بسیار راضی کننده است که از این بازی با آغوشی بازی استقبال شد.

آقای هلست گفت که شرکت Guerrilla در حال کار بر روی توسعه‌ داستان بازی Horizon Zero Dawn است، که البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد این توسعه، افشاء نشده است.

بازی Horizon Zero Dawn در 28 فوریه (10 اسفند) در ایالات متحده منتشر شد؛ در حالی که این بازی در 1 مارس (11 اسفند) در اروپا منتشر شد. این بازی جوایز بسیاری را از آن خود کرد و همچنین امتیاز 9/10 را از سوی GameSpot بدست آورد.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر