;
coinex

نخستین بسته الحاقی کربال، بازی موردعلاقه ایلان ماسک منتشر می‌شود

نخستین بسته الحاقی کربال، بازی موردعلاقه ایلان ماسک منتشر می‌شود
استودیوی اسکواد، توسعه‌دهنده بازی برنامه فضایی کربال (KSP)، اعلام کرد، نخستین بسته الحاقی بازی بانام Making History را عرضه خواهد کرد. در این بسته الحاقی بازیکن امکان طراحی مأموریت‌های شخصی خود را خواهد داشت. طراحان بازی می‌گویند، در این برنامه‌ها فضایی محدودیت‌های دلخواه (مانند سوخت و زمان) و حتی سوانح فضایی هم گنجانده‌شده‌اند.

این بسته الحاقی همچنین دارای قسمت‌های جدیدی (ازجمله بخش‌هایی که از برنامه‌های فضایی آمریکا و روسیه الهام گرفته‌اند) و همچنین یک سیستم امتیازدهی رقابتی است. در این بسته حتی چتر نجات شخصی برای نجات خدمه مأموریت‌های فضایی هم گنجانده‌شده است. اسکواد هنوز تاریخ دقیق عرضه این بسته الحاقی و همچنین قیمت آن را اعلام نکرده است.

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس ایکس، اوایل سال 2015 در شبکه اجتماعی ردیت از علاقه‌اش به بازی برنامه فضایی کربال، شبیه‌ساز تأسیسات و فضاپیماها خبر داده بود.

در بازی برنامه فضایی کربال، مهندسان سبزی به نام کربال ها باید یک پایگاه فضایی کاملا عملیاتی را بسازند، باوجودی که شاید به نظر برسد؛ جزئیات فنی بازی بیشتر جنبه نمایشی داشته باشد. اما درواقع شبیه‌ساز بازی ازنظر مهندسی و فیزیکی کاملا بررسی‌شده است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر