;
coinex

به‌روزرسانی جدید موتو جی 5 پلاس ؛ شفافیت صدای ضبط شده در هنگام فیلم‌برداری بهبود یافت

به‌روزرسانی جدید موتو جی 5 پلاس ؛ شفافیت صدای ضبط شده در هنگام فیلم‌برداری، بهبود یافت

موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس، ماه پیش در بارسلونا رونمایی‌شدند و فروش آنها مدتی بعد در ماه جاری آغاز شد. اخیرا یک نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای موتو جی 5 پلاس منتشر شده است که مشکل میزان شفافیت صدای ضبط شده درحین فیلم‌برداری توسط این دستگاه را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی نه تنها باعث بهبود صدای ضبط شده توسط موتو جی 5 پلاس شده، بلکه باعث ثبات بیشتر و رفع بعضی اشکالات و باگ‌های موجود در این دستگاه نیز می‌شود.

نسخه نرم‌افزاری جدید ارائه شده NPN25.137-33 بوده و حدود 280.7 مگابایت فضا اشغال می‌کند. زمانی که اطلاعیه‌های به‌روزرسانی بر روی صفحه نمایشگر بیایند، کاربر قبل از شروع به کار باید حتما از اتصال دستگاه خود به اینترنت از طریق وای‌فای اطمینان حاصل‌کند. همچنین، باتری دستگاه نیز باید کاملا پر باشد؛ چون این عمل، هم ممکن است زمان نسبتا زیادی به طول بی‌انجامد و هم مبتنی بر آن، شارژ زیادی مصرف کند. نصب کامل این به‌روزرسانی چیزی در حدود 10 دقیقه زمان خواهد برد.

از زمان انتشار عمومی این نسخه، ممکن است چندین روز زمان ببرد تا این به‌روزرسانی بصورت یک اطلاعیه بر روی صفحه نمایش گوشی شما ظاهر‌ شود. در صورت تمایل، می‌توانید این نسخه را برای تلفن همراه خود بصورت دستی فعال کنید. برای اینکار، این مسیر را پیش بگیرید: تنظیمات > درباره تلفن > بروزرسانی‌های نرم‌افزاری.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر