;
coinex

گوشی نوکیا 3 گواهینامه FCC را دریافت کرد؛ منتظر پایین‌رده نوکیا باشید

گوشی نوکیا 3 محصول اقتصادی و ارزان قیمت شرکت فلاندی نوکیا توانسته است تا گواهینامه FCC برای عرضه در بازار آمریکا را کسب کند.
موبایل اقتصادی و ارزان قیمت شرکت نوکیا، گوشی نوکیا 3  توانسته است تا گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا یا همان FCC را دریافت کند و حالا باید منتظر عرضه جهانی این محصول باشیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، شرکت اچ ام دی گلوبال توانسته است تا گواهینامه یک دستگاه گوشی هوشمند با شماره  TA-1038 و با برند نوکیا را دریافت کند که تا چندی پیش احتمال داده می‌شد این گوشی همان نسخه جهانی نوکیا 6 باشد در حالیکه حالا مشخص شده است موبایل با شماره مدل  TA-1038 مربوط به گوشی اقتصادی و ارزان قیمت نوکیا، نوکیا 3 است.

گوشی نوکیا 3 یک محصول اقتصادی، ارزان قیمت و پایین‌رده از شرکت نوکیا است که در کنگره جهانی موبایل سال 2017 میلادی به صورت رسمی توسط این شرکت فلاندی معرفی شد. این گوشی که در حال حاضر در کشورهای آلمان و هلند در حال پیش فروش است، حالا توانسته است تا گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا یا همان FCC را دریافت کند و احتمالا برای عرضه در کشور آمریکا آماده شود.

گوشی نوکیا 3 محصول اقتصادی و ارزان قیمت شرکت فلاندی نوکیا توانسته است تا گواهینامه FCC برای عرضه در بازار آمریکا را کسب کند.

از جمله مشخصات فنی گوشی نوکیا 3 باید به پردازنده چهار هسته‎ای مدیاتک MT6737 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T-720، صفحه نمایش  5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و محافظت گوریلا گلس، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دیافرگام 2.0، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 2650 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

گفتنی است که گوشی نوکیا 3 طبق اعلام این شرکت قرار است در سه ماهه آینده در هند، خاورمیانه، آفریقا، آسیای میانه و اروپا با قیمتی در حدود 150 دلار آمریکا عرضه شود که در این صورت انتظار داریم به سبب نمایندگی رسمی نوکیا در ایران، گوشی نوکیا 3 با قیمتی در حدود 800 هزار تومان تا پایان تابستان  96 وارد بازار کشورمان شود.

نظر شما در رابطه با گوشی نوکیا 3 چیست؟

.

منبع: nokiapoweruser

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر