;
coinex

گلکسی اس 8 سامسونگ در چهار رنگ روانه بازار می‌شود

گلکسی اس8

گلکسی اس 8 سامسونگ به همراه برادر بزرگترش، گلکسی اس 8 پلاس قرار است تا در روز نهم فروردین‌ماه رونمایی شوند. این رونمایی در شهر نیویورک رخ خواهد‌ داد و زمان انتشار این دو پرچمدار برای روز هشتم اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی شده‌ است. چهار رنگی که به احتمال زیاد این دو دستگاه را زینت خواهد داد عبارتند از: آبی مرجانی، بنفش مایل به خاکستری، مشکی پررنگ و نقره‌ای روشن.

گلکسی اس 8 سامسونگ دارای نمایشگری 5.8 اینچی و سوپر آمولد با رزولوشن تصویر 2960×1440 پیکسل است. پیش از این، عکس‌هایی را مشاهده کردید که نشان می‌داد ممکن است گلکسی اس 8 در رنگ مشکی براق نیز ارائه شود. احتمال می‌رود که آن رنگ، همان مشکی پررنگ باشد.

بسته به کشوری که قرار است این دستگاه‌ها در آن به فروش برسند، تراشه‌های آنها می‌توانند در دو نوع اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 ارائه شوند. هر دو دارای پردازشگر 8 هسته ای هستند. رم هر دو 4 گیگابایت بوده و حافظه داخلی هر دو 32 گیگابایت است. یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی در آن‌ها تعبیه‌شده که دیافراگمی با نسبت فاصله کانونی 1.7 را داراست و از سیستم OIS یا پایاکننده تصویر در هنگام فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثر انگشت این دستگاه‌ها در سمت راست دوربین پشتی قرار‌ گرفته است. در پنل جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با ویژگی عکسبرداری زاویه گسترده قرار گرفته است. در نهایت باید به باتری 3000 میلی‌آمپر‌ ساعتی این دستگاه (در اینجا تنها گلکسی اس 8 سامسونگ مورد نظر است) نیز اشاره کرد.

تنها تفاوت‌های موجود میان این دو دستگاه، صفحه‌نمایش بزرگتر 6.2 اینچی و باتری پرظرفیت‌تر 3500 میلی‌آمپر‌ ساعتی در گلکسی اس 8 پلاس است. هر دو گوشی دارای مجوز IP68 مبنی بر محافظت در برابر ورود آب و گرد و غبار است. اگر شما این تلفن‌ها را به مدت 30 دقیقه در عمق حدودا 1 متری زیر آب رها کنید، هیچ آبی در این دو گوشی نفوذ نخواهد‌ کرد. همچنین هر دو دارای حسگر اثر‌انگشت، حسگر عنبیه چشم و تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه هستند.

ما کمتر از 10 روز تا آشکار سازی این دو دستگاه فاصله داریم و منتظریم تا شاهد آن باشیم که یک پرچمدار اندرویدی تمام عیار در سال 2017 چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد!

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر