;
coinex

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ با رنگ‌های عجیب و غیر معمول

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ
هرچه به زمان رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای بیشتری از این گوشی‌ها به گوش می‌رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در توییتی جدید از فاش کننده معروف، یعنی اوان بلس، مشخص شد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از شرکت سامسونگ با سه رنگ جدید آماده‌ عرضه هستند. این سه رنگ غیر معمول عبارتند از: مشکی (Black Sky) ، خاکستری (Orchid Grey) و نقره‌ای (Arctic Silver)؛ البته معادل دقیقی برای این رنگ‌ها پیدا نکردیم.

رنگ‌های موجود برای این دستگاه به طور رسمی در 29 مارس (9 فروردین)، یعنی همان زمانی که سامسونگ محصولات جدید خود را برای عموم رونمایی می‌کند، اعلام خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ که مدت زیادی همه را چشم انتظار گذاشته‌اند، 28 آوریل (8 اردیبهشت) روانه بازار شوند.

آخرین شایعات مربوط به گلکسی اس 8 حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر AMOLED و وضوح تصویر 1440 در 2960 پیکسل با پردازنده اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 835 خواهد بود. هر دو دستگاه دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، 4 گیگابایت رم داخلی و 64 گیگابایت حافظه اصلی هستند. اگر به دنبال فضای حافظه‌ بیشتر هستید یک درگاه کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه تا 256 گیگابایت برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل و دهانه دیافراگم f/1.7 با لیزر فوکوس سریع PDAF و OIS (لرزشگیر اپتیکال) است. دوربین دوم یا جلوی آن نیز 8 مگاپیکسل با روزنه f/1.7 است که جهت گرفتن عکس‌های سلفی و ویدئو چت‌ها مناسب خواهد بود. باتری این دستگاه 3000 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده و سیستم عامل اندروید 7.1 نیز از قبل بر روی آن نصب گردیده است.

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ ویژگی‌هایی مشابه با اس 8 دارد و فقط چند تفاوت جزئی در آن دیده می‌شود. صفحه نمایشگر آن 6.2 اینچ و باتری این دستگاه 3500 میلی‌آمپر ساعت گزارش شده است. هر دو مدل به اسکنر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم مجهز هستند و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک اسکنر جهت شناسایی اجزای صورت برای باز کردن قفل صفحه و شناسایی هویت کاربر در نظر گرفته شده است.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر