;
coinex

سامسونگ به صورت رسمی دستیار هوشمند بیکسبی را معرفی کرد

samiii

همانطور که می‌دانید مدت‌ها است که شایعاتی درباره هوش مصنوعی جدید سامسونگ که در واقع یک دستیار صوتی است منتشر شده است. چندی پیش اعلام شد که دستیار هوشمند بیکسبی برای گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر می‌شود. در نهایت دیشب شرکت سامسونگ قبل از برگزاری کنفرانس 29 مارس دستیار هوشمند بیکسبی را معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با ویژگی‌ها و جزئیات این سیستم هوش مصنوعی آشنا شویم.

در اصل زمان معرفی دستیار هوشمند جدید سامسونگ قدری عجیب و غریب بود. البته این دستیار هوشمند یکی از بزرگترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 است. آنطور که پیدا است سامسونگ نمی‌خواهد که این دستیار صوتی را فقط برای دو پرچمدار جدید خود منتشر کند و می‌خواهد آن را برای تمامی دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند به ارمغان بیاورد.

دستیار هوشمند بیکسبی قرار است که در ابتدا برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گیرد و به تدریج در لوازم استفاده شود. در آینده شما قادر خواهید بود که کنترل تلویزیون یا حتی تهویه مطبوع را با بیکسبی در دست گیرید. از آنجا که برای کار با بیکسبی اتصال به اینترنت نیاز است، کنترل دیگر وسایل هم به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

بیکسبی به تمام ویژگی‌ها حساس است

شرکت سامسونگ می‌خواهد که رویای 90 خانه هوشمند را به واقعیت تبدیل کند که به طور کلی یک ایده حشتناک خواهد بود. با دستیار هوشمند بیکسبی قرار است که گوشی‌های هوشمند جدید عرضه شوند. قبل از هرچیز باید دستیار صوتی بیکسبی در گوشی هوشمند فعال شود و سپس با فشار دادن دکمه‌های انحصاری فراخوانی شود. بعد از آن به سادگی می‌توان فرمان‌های صوتی را به این دستیار هوشمند داد. برای مثال می‌توان به روزرسانی آخرین نسخه مرورگر را از این طریق انجام داد.

هنوز ویژگی‌ها یمنحصر به فرد دستیار هوشمند بیکسبی مشخص نشده است؛ اما خوب قطعا این دستیار صوتی دارای ویژگی‌های انحصاری خود خواهد بود که شاید برخی از آن‌ها فقط برای سری پرچمدار امسال سامسونگ ارائه داده شود. در نهایت بیکسبی قرار است که از ویژگی‌های انحصاری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس باشد، شایعاتی در این باره وجود دارد که به وجود دکمه انحصاری اشاره می‌کند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره هوش مصنوعی جدید سامسونگ باشیم.

منبع : Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر