;
coinex

مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 با گلکسی اس 7 اج و آیفون 7

مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 با گلکسی اس 7 اج و آیفون 7

در تصویر زیر می توانید ابعاد گلکسی اس 8 با گلکسی اس 7 اج و آیفون 7 را مقایسه کنید. ما تنها یک هفته بیشتر با پرده‌برداری از دو پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش، گلکسی اس 8 پلاس فاصله نداریم. همین امر، توجیه خوبی است بر سیل این مقدار از خبر و عکس‌های مختلف که در این چند روز اخیر همه جا را فرا گرفته است.

البته در این میان مشخص شده‌ که منبع اصلی بسیاری از این اخبار و تصاویر به بیرون درز کرده، وبسایت چینی Weibo بوده است – بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، جزئیاتی از قبیل اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این دو دستگاه و همچنین تعداد قابل توجهی از تصاویر و پیش نمایش‌های این دو پرچمدار جدید سامسونگ را بصورت غیر رسمی منتشر کردند.

جدای از این حقیقت که تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 8 تا چه اندازه واقعی بوده؛ شاید بتوان گفت تعدادی از عکس‌هایی که بصورت زنجیروار از وبسایت Weibo در اختیار ما قرار گرفته‌اند، جالب‌ترین عکس‌های موجود از گلکسی اس 8 هستند که تابحال دیده‌ایم.

مقایسه اندازه گلکسی اس 8، گلکسی اس 7 ادج، آیفون 7

آنچنان که در این تصویر مشاهده می‌کنید، گلکسی اس 8 سامسونگ بین دو ابرقدرت بازار تلفن همراه، یعنی گلکسی اس 7 اج و آیفون 7 قرار داده شده است. اگر بپذیریم که تقریبا هر شخصی تابحال این دستگاه‌ها را چه از نزدیک و چه در تصویر مشاهده کرده است، با نگاهی حتی سطحی به این تصویر، متوجه تغییر زیادی که این شرکت در پرچمدار جدید خود اعمال نموده‌ و زیبایی دلربایی که به آن بخشیده است، خواهیمئ شد.

پرچمدار بعدی سری اس گلکسی‌های سامسونگ در سال 2017 میلادی، یعنی گلکسی اس 8 با نمایشگری 5.8 اینچی روانه بازار خواهد‌ شد و آنچنان که ملاحظه می‌کنید، تفاوت زیادی در ابعاد با آیفون 7 (که دارای نمایشگری 4.7 اینچی است) ندارد. در مورد گلکسی اس 7 نیز می‌توان گفت؛ درست است که نمایشگر 5.5 اینچی آن نسبت به گلکسی اس 8 کوچکتر است؛ اما حاشیه‌های دور قاب دستگاه که برای آن تعبیه شده‌، کمی آن را بزرگتر از مدل گلکسی اس 8 نشان می‌دهد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر