;
coinex

تاریخ شروع پیش فروش گلکسی اس 8 و عرضه آن، بیش از یک هفته اختلاف خواهد داشت

 

تاریخ شروع پیش فروش گلکسی اس 8 و عرضه آن، بیش از یک هفته اختلاف خواهد داشت

پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، مدتی است شور و شوق زیادی را در بین طرفداران تکنولوژی برپا کرده‌اند و البته نمی‌شود از منابع محرمانه‌ای که اطلاعات مفیدی را به بیرون منتشر کرده‌اند، قدردانی نکرد (شاید به جرات بتوان گفت هرچه که نیاز به گفتن و دیدن بوده را در اختیار داشتیم). درنتیجه، جای هیچ تعجبی نیست که این شرکت، بر روی این محصولات جدید خود حساب ویژه‌ای باز کرده و برای یک پیش‌فروش استثنایی خود را آماده کرده‌ باشد، حتی بیشتر از مقداری که نوت 7 را برای زمان پیش‌فروش آن آماده کرده بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیش از هرچیز، باید گفت که سامسونگ درحال برنامه ریزی برای پنل‌هایی تحت عنوان (تجربه سامسونگ) در کره‌جنوبی و البته پنل‌های مشابهی در شهرهای لندن و نیویورک، درست قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه‌ها در تاریخ نهم فروردین‌ماه است که به هر فرد این اجازه را می‌دهد تا قبل از خرید این دو دستگاه، بتوانند آنها را در دست گرفته و تجربه داشتن‌شان را احساس کنند.

همچنین قرار است تا این دستگاه‌ها، زودتر از موعد مقررشان، در تاریخ 18 الی 28 فروردین‌ماه پیش فروش شده و قبل از تاریخ رسمی عرضه همگانی‌شان در هشتم اردیبهشت‌ماه، آماده فروش شوند. با اینحال، شاید بتوان گفت که این تنها پیشنهادی است که نشان می‌دهد این شرکت، برای اصلی‌ترین طرفدارانش، یعنی اشخاصی که می‌خواهند در خرید این دستگاه از دیگران پیشی بگیرند، ارزش وافری قائل است.

گلکسی اس 8

اگر سرنوشت نهایی نوت 7 را در نظر نگیریم؛ عرضه فبلت پرچمدار پیشین سامسونگ برای این شرکت موفقیت بزرگی به حساب می‌آمد. تنها در پیش فروش آن، سامسونگ توانست 400 هزار عدد از این دستگاه را به فروش برساند. البته منابع صنعتی پیش‌بینی کرده‌اند که شمار پیش فروش گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش، حتی از این عدد نیز پیشی خواهد‌ گرفت.

دیگر زمانی تا رونمایی از این دو گوشی و سپس عرضه آنها زمانی باقی نمانده و این رویداد، پایانی خواهد بود بر همه‌ انتظارات! همگی امیدواریم که این تلفن‌های همراه و پرچمداران جدید سامسونگ، مشتریان زیادی را به طرف خود جذب کنند؛ اما همچنان باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا بعد از رسوایی که درمورد Note7 رخ داد، مردم همچنان به پرچم‌داران شرکت سامسونگ اعتماد کافی را می‌کنند یا خیر!!

شما چگونه فکر می‌کنید؟ آیا حاضر به خرید گلکسی اس 8 هستید؟!

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر