;
coinex

افزایش تبلیغات اینستاگرام به بیش از دو برابر در شش ماه گذشته

امروزه کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری وارد دنیای مجازی شده‌اند. اینستاگرام نیز از این قافله عقب نمانده و با راه‌اندازی سرویس تبلیغات اینستاگرام امکانات جدیدی را به شرکت‌ها اراوه می‌کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اینستاگرام اکنون با امکانات جدید خود تبدیل به یک سکوی پرتاب برای تبلیغ کننده‌ها شده است. از ماه سپتامبر تا کنون تعداد شر‌کت‌هایی که به طور مداوم در این برنامه تبلیغات خود را منتشر می‌کنند تقریباً دو برابر شده و به یک میلیون رسیده است. یک سال پیش در همین موقع تنها 200 هزار تبلیغ کننده در این شبکه اجتماعی وجود داشت.

با توجه به اینکه روزانه تقریباً 400 میلیون نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند یکی از مفیدترین و پربازدیدترین تبلیغات باشد. جیمز کوارلز، مسئول تبلیغات اینستاگرام، هدف خود را از تبلیغات فراتر از تعداد فالور ها و عددهای این چنینی بیان کرد. به گفته کوارلز، 80 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل پیج یکی از صاحبان تجارت‌های بزرگ را دنبال کرده‌اند.

هدف اصلی این است که دنبال کنندگان این اکانت‌ها‌‌؛ب ه چیزی فراتر از دنبال کردن پیج اینستاگرام توجه کرده، به وبسایت این شرکت‌ها نیز سر زده و یا با آن‌ها روابط حضوری برقرار کنند؛ و این دلیل تبلیغ‌های بیشتر و بیشتر در این شبکه اجتماعی است. این چرخه‌ای است که می‌تواند هم برای این برنامه و هم برای کسب و کارهای مختلف بسیار مفید واقع شود. شما با داشتن یک پروفایل کاری می‌توانید تنها با 4 کلیک، تبلیغات خود را بر روی این شبکه اجتماعی ثبت کنید و سود بالایی از آن ببرید.

اینستاگرام به زودی دکمه‌ای را برای اکانت های تجاری قرار می‌دهد تا به وسیله آن کاربران بتوانند قرار ملاقاتی را با آن‌ها رزرو کنند. این روش تبلیغات اینستاگرام ، این شبکه اجتماعی را به دومین پرتال اینترنتی برای تجارت‌ها تبدیل می‌کند. با پیشرفت هر چه بیشتر این شرکت‌ها، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز تغییرات بیشتری را اعمال می‌کند. این برنامه تبلیغات اینستاگرام برای آینده می‌تواند سر لوحه سایر صفحات اجتماعی که به دنبال درآمد از تبلیغات هستند، قرار بگیرد. چرا که هر چه پیش‌تر می‌رویم، تجارت‌ها و کسب و کارها نیز بیشتر به سمت اینترنت و فضای مجازی می‌آیند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر