;
coinex

تصاویر قاب‎های شیائومی می 6 لو رفت و مهر تاییدی بر دوربین دوگانه این گوشی زد

امروز عکس‎هایی از قاب محافظ گوشی شیائومی می 6 لو رفت و اطلاعات جدیدی را درباره این گوشی برای ما نمایان کرد که برخی شایعات را تایید کرده و به برخی دیگر نیز برای همیشه پایان داده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی‌‏ شیائومی می 6 در چند ماه اخیر، اسیر شایعات بسیاری شده و هرکس درباره آن اظهارنظر می‌کند؛ اما عکس‎هایی که اخیرا منتشر شده، از مجهز بودن شیائومی می 6 به دوربین دوگانه خبر می دهد، اما چیزی به نام جک هدفون بر روی این گوشی قرار داده نخواهد شد. انتشار تصاویری از قاب محافظ گوشی شیائومی می 6 بر روی وب سایت چینی ویبو، مهر تاییدی بر یکی از این شایعه‎ها گذاشت.

قاب شیائومی می 6 دارای گوشه‎ها و لبه‏‌های گرد است که با تصوراتی که تا کنون از طراحی ظاهری این گوشی داشتیم، مطابقت ندارد. جایگاه دوربین موجود در این قاب نشان می دهد شایعه‌هایی که در باره دوربین این گوشی پخش شده بود، صحت دارند و این گوشی دارای دوربین دوگانه خواهد بود. علاوه بر این، مشخص شد که باور همگان مبنی بر این که دوربین این گوشی به لبه‎های حاشیه گوشی نزدیک خواهد بود غلط بوده است. اینگونه که این قاب نشان می‎دهند، فلاش ال ای دی به حاشیه گوشی نزدیک تر است.

شیائومی می 6

شیائومی می 6

در نهایت، در یکی از عکس‎هایی که از قاب محافظ گوشی شیائومی می 6 منتشر شد، می‏‌بینیم که قاب این گوشی با گوشی‎های گلکسی اس 6 سامسونگ مقایسه شده است. این مقایسه ثابت می‎کند که شایعه‎های پیشین مبنی بر این که صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی است صحت داشته است. صفحه نمایش گلکسی اس 6، 5.1 اینچ است و هنگامی که قاب محافظ شیائومی می 6 بر روی گوشی گلکسی اس 6 قرار می‌گیرد، متوجه می شویم که قاب، اندکی از این دستگاه بزرگتر است؛ بنابراین به این نتیجه رسیدیم که صفحه نمایش شیائومی می 6، 5.2 اینچ خواهد بود. همچنین این مقایسه ما را با واقعیتی دیگر در مورد این گوشی رو به رو کرد. به نظر می‎رسد که شیائومی می 6 بلند تر از گلکسی اس 6 باشد نه عریض تر. این مسئله بدین معنی است که کیفیت تصویر یا همان رزولوشن صفحه نمایش این گوشی اندکی غیرمعمول خواهد بود!

شیائومی می 6

طبق شایعه‎ها، کمپانی شیائومی تصمیم دارد در روز یازدهم ماه آوریل (22 فروردین ماه) از می 6 رونمایی کند. این زمان در کمتر از سه هفته آینده خواهد بود بنابراین مجبور نیستیم زمان زیادی را منتظر بمانیم تا بفهمیم چقدر از شایعات حقیقت داشتند و چقدرشان تنها شایعه‎ای بیش نبودند! با ما همراه باشید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر