;
coinex

گوگل بالاخره مشکل اتصالات بلوتوثی گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال را رفع کرد

گوگل بالاخره مشکل اتصالات بلوتوثی گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال را رفع کرد

بیش از یک ماه از زمان اعتراف گوگل به مشکلاتی که اتصالات بلوتوث گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند، می‌گذرد و نهایتا کمپانی مانتین ویو بیان کرد که این شرکت باعث بوجود آمدن این مشکل شده‌ است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این ایراد زمانی شروع شد که برای تلفن‌ های پیکسل، یک پچ امنیتی در بهمن‌ماه منتشر شد. چند روز قبل، یکی از مهندسین شرکت گوگل تایید کرد که این شرکت، این باگ را برطرف کرده است.

این مهندس شرکت گوگل می‌گوید:

تنها چیزی که می‌شود گفت این است که شرکت گوگل، به تازگی توانسته است تا این مشکل را برطرف کند. شما به هیچ دانلود و یا آپدیتی برای دستگاه‌تان نیازی نخواهید داشت. خوشحال می‌شویم تا نظرات شما را جویا شویم. اگر شما می‌توانید که اتصال بلوتوث دستگاه خود را چک کنید، لطفا ما را از نتایج بدست آمده مطلع سازید.”

آنگونه که این پیام بیان می‌کند، کاربران دستگاه‌های پیکسل، نیاز به هیچ دانلود و یا آپدیتی نخواهند داشت و این مشکل از سوی سرور برطرف شده است.

با اینحال اگر شما اخیرا آپدیتی جدید برای سرویس گوگل پلی خود دریافت کردید، به احتمال زیاد این آپدیت، ایراد اتصالات بلوتوث را که کاربران دستگاه‌های پیکسل از بهمن‌ماه با آن روبرو بوده‌اند، برطرف خواهد کرد.

در انتها جالب است بدانید که تا به امروز، سازنده نسل بعدی گوشی های پیکسل مشخص نشده است؛ به همین سبب، شاید شرکت تایوانی اچ تی سی دوباره وظیفه تولید این موبایل‌های هوشمند را به عهده بگرید یا شاید این شرکت نیز به خاطر درج نشدن لوگوی کمپانی اچ تی سی و تنها درج لوگوی گوگل در قاب پشتی موبایل، دیگر با کمپانی گوگل برای تولید گوشی‌های پیکسل همکاری نداشته باشد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر