;
coinex

گوگل یک شبکه اجتماعی برای ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر ارائه خواهد داد

احتمالا گوگل یک شبکه اجتماعی برای ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر ارائه خواهد داد

شرکت گوگل در حال کار بر روی یک برنامه جدید برای گوشی‌های هوشمند است. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های این شرکت، Google Photos است که ویرایش، ذخیره سازی و اشتراک گذاری تصاویر از ویژگی‌‌های آن است؛ با این حال، ظاهرا این اپلیکیشن، تنها برنامه‌ای از شرکت گوگل نیست که به تصاویر مربوط است.

گزارشات موجود، حاکی از آن است که گوگل در حال کار بر روی یک اپلیکیشن دیگر است که مخصوصا برای ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر طراحی شده است. دلیل ساخت آن هم، احتمالا بخاطر مالکیت برنامه‌هایی مانند Moments توسط شرکت فیسبوک است و برنامه جدید گوگل هم تقریبا شبیه همان است. به گزارش وبسایت TechCrunch، این اپ به گروه‌ها اجازه می‌دهد که با یکدیگر به ویرایش تصاویر بپردازند و آن‌ها را مدیریت کنند.

در گزارشی دیگر از وبسایت Engadget، سخنگوی گوگل اظهار داشته که این اپ تنها در مرحله آزمایش است و ممکن است هرگز عرضه نشود. در واقع گوگل فعلا تصمیمی برای انتشار آن ندارد؛ ولی در عین حال، این احتمال هم وجود دارد که به زودی تکمیل و برای عموم عرضه شود.

گزارشات منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که این اپلیکشن یک برنامه پیام رسان نیست و هدف اصلی آن، ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر است.

در ادامه گزارشات گفته شده که این اپلیکیشن بسیار شبیه به اپ Paths خواهد بود که کاربرد اصلی آن اشتراک گذاری عکس و گفتگو در گروه‌های کوچک است و به همین خاطر، محبوبیت زیادی هم پیدا کرد. قبلا هم گوگل سعی داشته که Paths را خریداری کند؛ اما در نهایت این اپلیکیشن به Kakao، غول پیام رسان کره‌ای فروخته شد.

دانستن اینکه این اپلیکیشن چگونه خواهد بود، هیجان انگیز است و ممکن است بجای یک اپلیکیشن جدید، ویژگی‌های آن به Google Photos اضافه شود. باید منتظر ماند و دید که گوگل چه برنامه‌ای خواهد ساخت و آن برنامه چگونه خواهد بود!

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر