;
coinex

مقایسه عمر باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با اس 7 و اس 7 پلاس

باتری گلکسی اس 8

اخبار مربوط به تلفن‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بسیار داغ است و اگر بخواهیم در مورد دوام باتری این دو پرچم‌دار حرف بزنیم، می‌توان گفت همانطور که قبلا هم اطلاعاتی مربوط به باتری این دستگاه‌ها به بیرون نشر پیدا کرده بود، باتری گلکسی اس 8 سامسونگ 5.8 اینچی، 3000 میلی‌آمپر‌ساعت و باتری گلکسی اس 8 پلاس، 3500 میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد و اخباری که از قبل از این دو در دست داشتیم، حقیقت داشته‌است. حال قصد داریم که نگاهی به مقایسه باتری این دو دستگاه داشته باشیم. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به عمر باتری این دو در کاربردهای مختلف داشته باشیم.

روزنامه WSJ بیان کرده که قرار است تا شرکت Murata به عنوان سومین تامین‌کننده باتری گلکسی اس 8 انتخاب شود و البته، آنچنان که از شرکت Samsung Japan به بیرون نشر کرده‌است، درمورد بسته‌های باتری ها نیز این مورد، ینی تولیدشان توسط شرکت Murata صدق می‌کند، در نتیجه طراحی اصلی آن قرار است تا توسط تامین‌کننده کمکی سابق باتری شرکت سونی، که شرکت Murata درمسیر به تبعیت درآوردن آن شرکت است، ارائه شود. احتمال می‌رود که شرکت سامسونگ، به تکنولوژی ساخت و تولید باتری‌های خود تنوع بخشیده و آن را عوض کند و اینبار، دیگر به شانس خود متکی نبوده؛ چرا که فاجعه Note 7 را همچنان به یاد دارد.

حال باید گفت که با توجه به تکنولوژی با صرفه‌تری که سامسونگ در طراحی این دو دستگاه به کار برده‌است، یعنی استفاده از یک نمایشگر اولد 1440 در 2960 پیکسلی و همچنین تراشه‌های 10 نانومتری Exynos و یا Snapdragon، در مقایسه با دو دستگاه اس 7 و اس 7 پلاس، باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، دوام بیشتری خواهند آورد؛ اما فقط در بعضی از موارد استفاده‌ از این دستگاه‌ها؛ برای مثال پخش موسیقی. در زمان پخش ویدیو و یا اینترنت گردی، دوام باتری این پرچمداران و نسل قبلی خود، برابری می‌کنند؛ درصورتی که در زمان تماس تلفنی، باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، کمی بیشتر این دو دستگاه را روشن نگه می‌دارند.

باتری گلکسی اس 8

باتری گلکسی اس 8

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر