;
coinex

مشخصات سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی +Galaxy S8 ساعاتی قبل از رونمایی، فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی S8 و اس 8 پلاس ساعاتی قبل از رونمایی، فاش شد
مشخصات سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی +Galaxy S8 در آژانس رگولاتوری چین (تنا)، ساعاتی قبل از رونمایی رسمی این دو دستگاه منتشر شد.

امروز روز بسیار مهمی برای غول تکنولوژی کره، سامسونگ و طرفداران این برند برتر بازار گوشی‌های هوشمند است. امروز سامسونگ از روی پرچمداران جدید خود پرده برمی‌دارد و آنها را به طور رسمی معرفی می‌کند.

شایعات مربوط به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ مدتی است که در صدر اخبار تکنولوژی قرار گرفته‌ که البته این امری کاملا طبیعی است. این دو دستگاه در عین حالی که پرچم‌داران جدید سامسونگ هستند، قدرتمندترین گوشی‌های رده بالای بازار نیز به حساب می‌آیند.

اکنون با انتشار لیست منتشر شده از تنا، مشخصات سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس به طور کامل آشکار شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ گلکسی اس 8 نسخه کوچکتر از پرچمداران جدید سامسونگ بوده که به طور مستقیم به عنوان جانشینی برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج معرفی خواهد شد. بر اساس لیست منتشر شده در تنا مشخصات سامسونگ گلکسی S8 این چنین عنوان شده است:

نمایشگر سوپر آمولد 5.5 اینچی گلکسی اس 8 دارای رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل (WQHD+) بوده که گفته می‌شود این رزولوشن برای کاربران قابل تنظیم خواهد بود. صاحبان گلکسی اس 8 می‌توانند رزولوشن نمایشگر گوشی خود را به فول اچ دی پلاس (1080 در 2280 پیکسل) و یا اچ دی پلاس (720 در 1480 پیکسل) تغییر دهند.

مشخصات سامسونگ گلکسی S8

برای سامسونگ Galaxy S8 دو پیکره‌بندی مختلف حافظه وجود خواهد داشت؛ یک نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. حافظه داخلی هر دو مدل از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

از آنجایی که مشخصات سامسونگ گلکسی S8 منتشر شده مربوط به نسخه چینی آن است، پردازنده مرکزی آن اسنپدراگون 835 با سرعت پردازش 2.45 گیگاهرتز اعلام شده است.

این دستگاه با اندازه‌های 8.0 در 68.1 در 148.9 میلیمتر، 152 گرم وزن داشته، اندروید 7.0 نوقا به طور پیش فرض روی آن نصب شده و انرژی لازم برای کارهای روزانه آن از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

لیست منتشر شده در تنا همچنین نشان می‌دهد که درون جعبه و در کنار این گوشی چه چیزهای دیگری قرار دارد. خریداران می‌توانند علاوه بر گوشی خود یک شارژر، یک آداپتور OTG و یک جفت هدفون در اختیار داشته باشند. با توجه به اطلاعات مندرج در تنا، نسخه چینی گلکسی اس 8 تنها در رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8 پلاس دارای نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی با همان رزولوشن موجود در گلکسی اس 8 معرفی خواهد شد. پیکره‌بندی حافظه و نوع پردازنده دقیقا همانی است که در مدل کوچکتر آن وجود دارد. در لیست تنا، مشخصات دوربین گلکسی اس 8 پلاس نیز مشخص شده است.

گوشی Galaxy S8+ دارای یک دوربین تک سنسور 12 مپگاپیکسلی در پنل پشتی است و در جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی آن انجام وظیفه می‌کند. این شانس وجود دارد که در گلکسی اس 8 نیز دقیقا همین سنسورها برای دوربین وجود داشته باشد.

گلکسی اس 8 پلاس با اندازه‌های 8.1 در 73.4 در 159.5 میلیمتر، 173 گرم وزن داشته، و باتری آن با 500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اضافه نسبت به گلکسی S8، به 3500 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. اندروید 7.0 نوقا همچنان به عنوان سیستم عامل پیش فرض برای آن تعریف شده و با همان لوازم جانبی مدل کوچکتر خود عرضه خواهد شد. این اسمارت فون در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر