;
coinex

سطح بالاترین نسخه از گوشی گلکسی S8 نصیب چینی‌ها شد!

سطح بالاترین نسخه از گوشی گلکسی S8 نصیب چینی‌ها شد!
روزها یا حتی هفته‌ها بود که خبرهای مربوط به پرچم‌دارن جدید سری کهکشانی سامسونگ در صدر اخبار تکنولوژی قرار داشت. شایعات و خبرهای مختلفی درباره آنها به گوش می‌رسید و در نهایت روز گذشته با رونمایی رسمی از گوشی گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس به تمامی شایعات پایان داده شد و همه ویژگی‌های این دو گوشی به وضوح خودنمایی کرد.

اما مسلما خبرهای مربوط به جدیدترین پرچمداران سامسونگ به همین ختم نشده و مسلما روزها درباره آن صحبت خواهد شد.

پرچم‌داران جدید سامسونگ در دو مدل مختلف گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس معرفی شدند. هر دو مدل دارای یک نمایشگر 2K بوده و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. آنها همچنین دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با ویژگی فوکوس خودکار در جلو هستند.

سامسونگ از قبل به عنوان سیستم عامل پیش فرض، اندروید 7.0 نوقا را بر روی این دو اسمارت فون نصب کرده و هر دو دستگاه را از راه های متعددی ایمن کرده است. یک اسکنر عنبیه چشمی، یک اسکنر اثر انگشت، تشخیص چهره، الگوی قفل صفحه و البته رمز عبور از راه‌های مختلفی است که برای امنیت این گوشی تعریف شده است.

تمامی این ویژگی‌های استاندارد برای تمامی بازارهای جهان به جز چین، وجود خواهد داشت؛ اما برای چین و شاید برخی از کشورهای آسیایی، سامسونگ نسخه سطح بالاتری از گوشی گلکسی S8 را در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها در اختیار کاربران آسیایی قرار بگیرد.

برای چین و شاید برخی از کشورهای آسیایی، سامسونگ نسخه سطح بالاتری از گوشی گلکسی S8 را در نظر گرفته است

البته این موضوع به هیچ عنوان داستان تازه‌ای نیست. سال گذشته نیز سامسونگ اولین گوشی مجهز به 6 گیگابایت رم خود را که گلکسی سی 9 پرو نام داشت در چین عرضه کرد.

این اطلاعات از طریق اکانت ice universe@ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. متاسفانه هیچ جزئیاتی از قیمت گلکسی اس 8 پلاس با این مقدار از فضای ذخیره سازی وجود ندارد؛ اما به گفته برخی از منابع، می توان قیمت بالایی در حدود 870 دلار را انتظار داشت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر