;
coinex

وضوح گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، پیش‌فرض 1080p بوده؛ اما تا WQHD+ قابل ارتقا است

وضوح گلکسی اس 8

انتشار نسخه 7.0 اندروید، یعنی نوقا برای دستگاه‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، برای طرفداران شرکت سامسونگ به منزله دسری لذیذ بود که مواد تشکیل دهنده این دسر، بیش از 20 ویژگی جدید و البته جلوه‌های بصری تعمیم یافته و جدیدی بود. با تمامی این اوصاف، بعضی از کاربران این دو دستگاه، بعد از آپدیت اندروید تلفن خود، با مشکل تازه‌ای روبرو شدند؛ رزولوشن نمایشگر آن‌ها دچار افت شد و البته، این ایرادی نیست که از بابت آن نیازی به نگرانی داشته باشید. در حال حاضر خبرهایی درباره وضوح گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شده است که مربوط به تعیین آن است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کاهش رزولوشن یا وضوح در اصل، طرح تازه ایست برای ذخیره سازی بیشتر شارژ دستگاه که بر روی اس 8 و اس 8 پلاس ( وضوح گلکسی اس 8 متغیر است؛ به آن اشاره خواهیم کرد ) تعبیه‌شده تا زمانی که به رزولوشن تصویر Quad HD نیازی نداریم، بتوانیم آن را کاهش دهیم.

وضوح گلکسی اس 8

همانطور که در این تصویر رسمی منتشر شده از سامسونگ مشاهده می‌کنید، قرار است آنگونه که قبلا اشاره شد، این ویژگی بر روی دو دستگاه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اعمال‌شوند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این بار، در گلکسی اس 8، ما می‌توانیم شاهد تعداد دقیق پیکسل‌ها باشیم. رزولوشن تصویر اس 8، +WQHD نامیده شده که دارای رزولوشن تصویر غیرمعمول 1440×2960 پیکسلی است؛ و البته این موضوع، نشان می‌دهد شایعات مربوط به اینکه این دستگاه با نسبت ابعاد 18.5:9 ارائه خواهد‌ شد، صحت داشته‌اند. این نسبت ابعاد جدید در تلفن همراه، Uniyisium نامیده می‌شود و شبیه به همان چیزی است که شرکت ال‌جی، در ساخت پرچم‌دار جدید خود، یعنی جی 6، از آن بهره برده و به دستگاه‌ها اجازه‌ی داشتن بدنه‌ای کشیده‌تر و باریک‌تر را می‌دهد.

توضیحات اس 8 و اس 8 پلاس

صفحه نمایش این دستگاه به صورت پیش‌فرض +FHD و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2220 بوده، درحالی که نمایشگر جدید +HD، رزولوشن تصویر 720 در 1480 را دارا است. حال باید بنشینیم و ببینیم آیا اعدادی که شرکت سامسونگ برای میزان دوام باتری دو پرچم‌دار خود لیست کرده و بصورت رسمی منتشر کرده‌است، برای حالتی است که دستگاه با رزولوشن تصویر +FHD تنظیم شده‌است و یا حالتی که در حالت +WQHD قرار دارد. لازم به ذکر نیست که هر زمان نیاز به کاهش و یا افزایش رزولوشن تصویر دستگاه خود از +WQHD به +FHD و یا بالعکس را داشتید، می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات نمایشگر، آن را برای دستگاه خود اعمال کنید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر