;
coinex

گوشی اچ تی سی CBP با اسنپدراگون 835 در بنچمارک انتوتو رویت شد

گوشی اچ تی سی CBP با اسنپدراگون 835 در بنچمارک انتوتو رویت شد
گوشی اچ تی سی CBP می‌تواند پرچم‌دار بعدی کمپانی HTC باشد. این طور که از شواهد پیداست، گویا اچ تی سی قصد دارد تا سال 2017  میلادی را سال پرکاری برای خود قرار دهد. چندی پیش یکی از مدیران اجرایی این کمپانی گفت که اچ تی سی تصمیم دارد تا در سال 2017 حدود 6 یا 7 گوشی هوشمند را عرضه کند. چندی پیش این کمپانی تایوانی از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد.

گوشی اچ تی سی یو اولترا که به اسنپدارگون 821 مجهز است، به عنوان پرچم‌دار این کمپانی معرفی شد و اچ تی سی یو پلی با تراشه هلیو پی 10 به عنوان یک میان رده وارد بازار شد؛ اما اوایل امروز دستگاه جدید دیگری در وب سایت پایگاه داده‌ای انتوتو خودنمایی کرد. این دستگاه جدید، گوشی اچ تی سی CBP نامیده شده است.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت انتوتو، گوشی اچ تی سی CBP دارای یک نمایشگر 2K بوده و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرد. مدیریت گرافیک آن بر عهده پردازنده گرافیکی آدرنو 540 بوده و دارای 4 گیگابایت رم و 645 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت انتوتو، گوشی اچ تی سی CBP دارای یک نمایشگر 2K بوده و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرد

در لیست منتشر شده از این بنچمارک وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی تایید شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. برخی از منابع می‌گویند که این سنسورها به ترتیب سنسور سونی IMX362 و IMX351 خواهند بود.

گوشی HTC CBP محک خورده در بنچمارک انتوتو مجهز به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا بوده و توانست امتیاز 170 هزار را در این بنچمارک برای خود ثبت کند.

مسلما این گوشی، یک پرچم‌دار تمام عیار خواهد بود. برخی از کارشناسان بر این عقیده‌اند که گوشی اچ تی سی CBP همان اچ تی سی U بوده و در واقع سومین گوشی از سری U این کمپانی محسوب می‌شود؛ البته برخی نیز بر این باورند که این اسمارت فون جدید همان گوشی اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) خواهد بود.

هنوز خبرهای موثقی در این رابطه وجود ندارد؛ اما آیا به نظر شما این گوشی جدید اچ تی سی می‌تواند تا حدودی شرایط را برای این کمپانی تایوانی تغییر دهد؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر