;
coinex

پیش خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آغاز شده‌‌است؛ کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟

پیش خرید گلکسی اس 8

بالاخره انتظار به پایان رسید و امروز، روزی است که شما دیگر می‌توانید خود را برای پیش خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آماده کنید. آیا همچنان نیز قصد پیش خرید این دو دستگاه را دارید و یا در تصمیمتان تردیدی به وجود آمده؟ این دو دستگاه تمام انتظاراتی را که از یک پرچم‌دار فصلی می‌توان داشت، برآورده می‌کنند. در حال حاضر این تلفن‌ها با چنین ابعاد نمایشگری، در جمع و جور ترین حالت ممکن قرار دارند و البته در بازار نیز سریعترین تلفن‌های اندرویدی موجود به شمار می‌روند.

می‌توان چنین گفت که شرکت سامسونگ، با ذکاوتی که به خرج داده  و علاوه بر استفاده از USB-C به جای نسل قبلی آن و البته بهره‌مندی از صفحه نمایشگری با وضوح  +WQHD که به تکنولوژی Uniyisium معروف شده‌است، این دو پرچم‌دار خود را نه تنها در مقابل نفوذ آب مقاوم کرده، بلکه باعث شده تا با پیشرفت‌های تکنولوژی‌ای که قرار است در آینده شاهد آن‌ها باشیم، این دو دستگاه همچنان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. همچنین، با قراردادن یک اسنپر سلفی که توانایی عکاسی با وضوح بالا و فوکوس اتوماتیک را دارد، براین ادعا صحه می‌گذارد. تنها نکته‌ای که در مورد این دستگاه ممکن است جای بحث داشته‌باشد، دوربین پشتی این دستگاه است؛ چرا که تغییر خاصی در آن ایجاد نشده و البته، اگر جانب حق را در نظر بگیریم، نیاز به تغییری خاص و یا بهبود عملکردی نداشته‌است.

پیش خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

در آخر نیز باید گفت که اگر اختلالات و یا نقص های احتمالی که ممکن است در روند برقراری تماس‌ها و یا کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط این دستگاه و همچنین دوام باتری آن را (که پیش آمدن این موارد برای هیچ تلفن همراهی دور از ذهن نبوده و اگر هم پیش آید، به طور قطع مدتی بعد از آن، یک پچ و یا بروزرسانی برای رفع آن ارائه خواهد شد) در نظر نگیریم، می توان با صراحت گفت که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ، نه تنها انتظارات کاربران، بلکه انتظارات خود سامسونگ را نیز پاسخ داده‌اند و این شرکت، به آفریده خود افتخار می‌کند؛ و مسلما به همین علت است که قیمت اولیه برای پیش خرید گلکسی اس 8 را، 720 دلار اعلام کرده‌است. و البته، چیزی که شیرینی پیش خرید این دو دستگاه را بیشتر می‌کند، یک عدد دستگاه Gear VR و یک جفت motion controller بوده که به صورت هدیه به خریداران این دستگاه‌ها اهدا می‌شود و البته، یک ست کامل از هدفون‌های AKG Y50BT به ارزش 150دلار و همچنین یک عدد کارت حافظه microSD با ظرفیت 256 گیگابایت که با تخفیفی فوق العاده در اختیار خریدار قرار می‌گیرند.

حال با تمامی این اوصاف، تصمیم نهایی با شماست. آیا شما برای پیش خرید گلکسی اس 8 اقدام می‌کنید و یا گلکسی اس 8 پلاس؟؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر