;
coinex

اختصاصی تکرا: زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در ایران مشخص شد

زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه فروش محصولات سامسونگ در ایران در حالت پیش فروش وعادی فاش شده است.
شرکت سامسونگ در شب روز نهم فروردین ماه طی یک مراسم رسمی در شهر نیویورک از نسل جدید سری کهکشانی یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس رونمایی کرد اما حالا قصد داریم به زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران و جهان نگاهی داشته باشیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، سامسونگ در نهم فروردین ماه و در ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به صورت رسمی در کنار گجت‌های جدید و جذابی همچون داک سامسونگ دکس، نسل جدید هدست واقعیت مجازی گیر وی آر و نسخه جدید دوربین گیر 360 رونمایی کرد و اعلام کرد که موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به زودی در بیست و یکم ماه آوریل سال میلادی جاری مصادف با یکم اردیبهشت ماه 96 در کنار این گجت‌های جدید در آمریکا و در اروپا در بیست و هشتم آوریل سال میلادی جاری مصادف با هشتم اردیبهشت ماه 96 عرضه خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه فروش محصولات سامسونگ در ایران در حالت پیش فروش وعادی فاش شده است.

یکی از فروشندگان بزرگ سامسونگ موبایل در ایران در گفتگو با خبرنگار سایت تکرا گفت:

دفتر سامسونگ در ایران برای گلکسی S8 نیز روال قبلی برای گلکسی نوت 7 در زمینه پیش فروش یعنی از طریق یکی از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ ایران مثل دیجی کالا یا بامیلو را با قیمت مناسب همراه با هدایایی ویژه به صورت محدود در نظر خواهد گرفت اما سیاست تبلیغات گلکسی S8 نیز همچون نسل قبلی گلکسی S7 خواهد بود و باید منتظر تبلیغات گسترده این گوشی در سطح شهرهای ایران و سایت‌های فناوری اطلاعات ایران باشیم. همچنین یک مراسم رونمایی بزرگ نیز همچون S7 با حضور خبرنگاران در شهر تهران با عنوان UNBOX YOUR PHONE در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد:

همانطور که اطلاع دارید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس قیمت‌هایی به مراتب بالاتر از گوشی گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و آیفون 7 دارند به همین سبب بسیار طبیعی است که قیمت آن‌ها در بازار ایران در حدود گلکسی نوت 7 یعنی بالاتر از 3 میلیون تومان باشد. طبق قیمت‌های خارجی و قیمتی که انتظار داریم در زمان عرضه در امارت متحده عربی شاهد آن باشیم باید گفت که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با قیمت در حدود 7 تا 10 میلیون تومان در اواسط اردیبهشت ماه به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران خواهد شد اما در زمان عرضه رسمی  این تلفن‌های هوشمند در نسخه آنلاک و با پردازنده اگزینوس 8895 (نسخه جهانی) با گارانتی همراه سرویس، پارس مایکروتل و هماهنگ سرویس باید شاهد قیمتی در حدود 3 میلیون تومان برای گلکسی S8 و 3 میلیون و 250 هزار تومان برای گلکسی S8 پلاس باشیم.

جالب است بدانید که طبق کارشناسی مهدی فوقی تحلیلگر بازار دیجیتال ایران، گوشی گلکسی  اس 8 نسخه رسمی (اگزینوس 8895) در اوایل مهر ماه  96 با عادی شدن در بازار و سیر روند نزول قیمتی پس از چند ماه از ورود به بازار به قیمتی در حدود 2 میلیون 400  هزار تومان همراه با گارانتی همچون نسخه بلک پرل با حافظه 128 گیگابایت گوشی گلکسی S7 اج خواهد رسید. این درحالیست که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس نسخه رسمی (اگزینوس 88959) نیز در این بازده زمانی دارای قیمتی در حدود 2 میلیون و 550 هزار تومان همراه با گارانتی خواهد بود.

زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه فروش محصولات سامسونگ در ایران در حالت پیش فروش وعادی فاش شده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند گلکسی S8 باید به پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع سوپرآمولد ن +QHD با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 570 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3 هزار میلی‌آمپر با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی اشاره داشت.

زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه فروش محصولات سامسونگ در ایران در حالت پیش فروش وعادی فاش شده است.

گوشی گلکسی S8 پلاس به  پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع سوپرآمولد ن +QHD با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 529 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است.

طبق گفته‌های مدیران سامسونگ در مراسم رونمایی، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای 5 رنگ از جمله مشکی، نقره ای، طلایی، آبی و خاکستری ارکید (ترکیب خاکستری و بنفش) هستند اما تنها سه رنگ خاکستری ارکید، مشکی نیمه شب و نقره‌ای سرد قرار است در بازارهای اروپایی و آمریکایی عرضه شود اما طبق سیاست سامسونگ در ایران باید شاهد تمامی رنگبندی به تدریج در بازار ایران باشیم. همچنین سامسونگ قیمت 720 دلار برای گلکسی اس 8 و 840 دلار برای گلکسی اس 8 پلاس در حالت پیش فروش در نظر گرفته است.

زمان عرضه و قیمت گلکسی S8 در بازار ایران به نقل از یک منبع آگاه فروش محصولات سامسونگ در ایران در حالت پیش فروش وعادی فاش شده است.

اگر شما کاربر ایرانی نیز مانند بسیاری از افراد دیگر در سراسر جهان در فکر خرید یک دستگاه گوشی گلکسی S8 یا گلکسی S8 پلاس هستید بهتر است بدانید این گوشی در بیشتر نقاط جهان به صورت پیش فروش و با هدایایی ویژه برای مثال اسپیکر بی‌سیم سامسونگ، نسل جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ و غیره در یک بازده زمانی نچندان متفاوت به فروش خواهد رسید و به همین دلیل طبق گفته‌های یکی از فروشندگان بزرگ و آگاه سامسونگ موبایل در ایران، باید منتظر پیش فروش رسمی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در نسخه اگزینوس 8895 به صورت آنلاک در ایران با همکاری دیجی کالا یا یک فروشگاه آنلاین با قیمتی به ترتیب در حدود 3 میلیون و 550 و 3 میلیون و 800 هزار تومان همچون گلکسی نوت 7 باشیم.

در هر صورت باید گفت که گوشی‌های شرکت سامسونگ، مخصوصا خانواده گلکسی S و گلکسی نوت این شرکت همواره موبایل‌هایی پرچمدار با مشخصات سخت افزاری بالارده و در نتیجه اسمارت فون‌هایی گران قیمت در سراسر جهان هستند که بازار خوبی نیز در کشور ایران به دلیل سیاست قیمت گذاری مناسب دفتر ایران سامسونگ دارند اما باید به این نکته اشاره داشت که گلکسی  S8 و گلکسی S8 پلاس دیگر با قیمت گلکسی S7 در بازار ایران حاضر نخواهند شد و از این پس باید شاهد تفاوت قیمتی بسیار محدود برای انتخاب گلکسی  S8 و گلکسی S8 پلاس و دیگر پرچمداران سامسونگ با آیفون 7 و نسل‌های آینده این گوشی در بازار ایران همچون بازار جهانی خواهیم بود پس بین آیفون 7 و گلکسی اس 8 انتخاب کنید.

به نظر شما گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با قیمت ذکر شده ارزش خرید دارد؟ آیا شما گلکسی S8 یا گلکسی S8 پلاس را خریداری می‌کنید؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    همش دروغه خیلی گرون بیاد s8 با قیمت2.700000.میاد و s8+ با قیمت 3.000.000میاد پس گول این چرندیاتو نخورید

    پاسخ

    تفاوت s8 و s8 plus چیه دقیقا؟!؟
    کدومشون مقرون به صرفه تره؟!؟
    این پیش فروش ها کی خواهد بود؟!؟!؟

    پاسخ

    s8 وs8plus از نظر مشخصات فنی هیچ فرقی نداره فقط S8plus صفحه بزرگ تری داره البته کیفیت تصویر s8 بهتر از s8plus است.

    پاسخ

    دوست عزیز این اختلاف کیفیت تصویر قابل تشخیص نیست. فقط صفحه نمایش بزرگتر و باتری بهتر. یکمم تو بنچ مارک ها بهتر بوده که مهم نیست که هیچکس نمیدونه چرا سایت هاى همسایه خودشون مونده بودن

    پاسخ

    اخبارتون کاملا تناقص داره. میگین با 720 دلار پیش فروش میشه اما دلال محترمتون در ایران با قیمت سه ونیم میلیون پیش فروش میکنه!!!!!!!!!!
    این اختلاف هفتصد تومنی برای چیه اونوقت؟

    پاسخ

    سوال منم همینه اینطور ک پیش فروش سامسونگ میگه باید با قیمت 2700000 و 3200000 فروش بره فوقش صد تومن گرون تر

    پاسخ

    s8+ عالیه عااااااااااااااالی

    پاسخ

    اول تشکر برای تحلیل قیمت، دوم اینکه فکر کنم UFS 2.1 درست تر باشه. اطلاعات دقیق تر باشه خیلی بهتره.
    ولی در کل هر جور حساب کنیم XZ Premium‌ از این گوشی بهتره ، به خاطر دلایل زیر:
    1- صفحه نمایش 4k-HDR
    2- احتمالا دوربین بهتر، مخصوصا فیلم برداری 960 فریم و همچنین استفاده از eis به جای ois که خودشو دردوربین بدون لرزش گوگل پیکسل نشان داد.
    3- قیمت کمی کمتر و البته افت قیمت زیاد گوشی های سونی.
    4-طراحی خاص و شیک و براق که دست هر کسی دیده نمیشه.
    5- احتمالا باطری کمی بهتر سونی
    تنها برتری s8 فراوانی زیاد در بازار و خدمات بهتر اونه که روی کیفیت و رفع عیب گوشی هم تاثیر گذاره.

    پاسخ