;
coinex

مشخصات فنی موبایل نوبیا Z17 Mini در سایت TENAA لو رفت؛ پرچمدار جدید ZTE

مشخصات فنی موبایل نوبیا Z17 Mini از شرکت چینی ZTE در سایت آژانس رگولاتوری چین، سایت TENAA منتشر شده استا. نوبیا Z17 Mini به یک دوربین دوگانه مجهز است.
شرکت چینی زد تی ای قصد دارد تا در روز 6 اوریل مصادف با 17 فروردین ماه از گوشی جدید خود با نام نوبیا  Z17 به عنوان پرچمدار این کمپانی چینی و موبایلی جدید از برند نوبیا در کنار گوشی کامپکت این خانواده یعنی Z17 Mini رونمایی کند اما حالا شاهد لو رفتن مشخصات سخت افزاری گوشی نوبیا Z17 Mini در سایت آژانس رگورلاتوری کشور چین یعنی سایت TENAA هستیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی ZTE یکی از بزرگان صنعت تجهیزات مخابراتی و گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا است که دارای یک برند قدرتمند و محبوب با نام نوبیا در زمینه گوشی‌های هوشمند و مخصوصا گوشی‌های پرچمدار و اصلی شرکت زد تی ای است. طبق دعوت نامه‌های ارسالی برای خبرنگاران در کشور چین، کمپانی ZTE قصد دارد تا در روز 17 فروردین ماه سال جاری از گوشی نوبیا Z17 و نوبیا Z17 Mini به عنوان نسل جدید پرچمداران خود بعد از نوبیا Z11 رونمایی کند.

از جمله مشخصات فنی موبایل هوشمند Z17 Mini باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه همراه با لنزهای 13 مگاپیکسلی از نوع MX258 شرکت سونی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت از نوع خازنی در قاب پشتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو به صورت پیش فرض همراه با رابط کاربری Nubia UI اشاره داشت.

یکی از نکات مهم در رابطه با تصاویر و مشخصات سخت افزاری منتشر شده منستب به گوشی نوبیا Z17 Mini این است که این گوشی طبق شایعات قبلی به یک دوربین دوگانه مجهز شده است که باید احتمال دهیم همچون دوربین‌های دوگانه هواوی و شیائومی دارای یک لنز رنگی و لنز تک رنگ (سیاه و سفید) خواهند بود.

در مورد قیمت گوشی هوشمند زد تی ای نوبیا Z17 Mini باید گفت که هنوز ZTE قیمتی را اعلام نکرده است اما طبق شایعات قبلی قرار است این تلفن هوشمند از هفته آینده با قیمت 274 دلار وارد بازار کشور چین شود و انتظار داریم تا اواخر اردیبهشت ماه این گوشی با قیمتی در حدود یک میلیون تومان به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر