;
coinex

سرویس جدید شرکت اوبر ، قابلیت تغییر آدرس مبدا توسط مسافر

شرکت اوبر (Uber) از شما درخواست می‌کند که آدرس مبدا خود را در صورت لزوم تغییر دهید

اوبر (Uber) یک شرکت ارائه کننده‌ی خدمات حمل و نقل آنلاین است که مرکز آن در ایالات متحده و در شهر سانفرانسیسکو می‌باشد. این شرکت در سال 2009 تاسیس شد و تعداد کارمندان آن 6700 نفر است.

اگر بخواهیم چند شرکت داخلی که همانند اوبر خدمات رسانی می‌کنند را نام ببریم، می‌توانیم به شرکت‌هایی مثل اسنپ و Tap30 (تپسی) اشاره کنیم. همانطور که مستحضرید، شما با داشتن یک گوشی یا تبلت هوشمند، و نصب برنامه‌ی مورد نظر، می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید؛ مبدا و مقصد خود را بر روی یک نقشه تعیین می‌کنید و درنهایت درخواست خود را به منظور فراخوان کردن ماشین، صادر می‌کنید.

شرکت اوبر از اولین شرکت‌هایی بود که ایده‌ی این نوع خدمت رسانی را به عمل تبدیل کرد. شرکت‌های بسیاری در این زمینه و مشابه آن، در ایالات متحده و یا سراسر جهان فعالیت می‌کنند، اما شرکت اوبر به دلیل ساده و راحت بودن استفاده از آن، چه در ایالات متحده و چه در کشورهای دیگر، بسیار محبوب است.

شرکت اوبر (Uber) از شما درخواست می‌کند که آدرس مبدا خود را در صورت لزوم تغییر دهید

یکی از مشکلاتی که قبلا در شرکت اوبر و در قسمت سفارش یا درخواست تاکسی وجود داشت، آن بود که شما نمی‌توانستید مکانی که شما به عنوان مبدا سفر خود در نظر می‌گرفتید را اصلاح کنید؛ منظور از این اصلاح آن است که وقتی شما مکانی را به عنوان مبدا در نظر می‌گرفتید، ممکن بود جایی باشد که آمدن رانندگان تاکسی در آن نقطه کمی دشوار باشد (مثلا خیابان یا کوچه‌ی مورد نظر بن بست بوده باشد) و یا حتی راننده‌ی مورد نظر تمایل به آمدن به آن نقطه از نقشه را نداشته باشد. که اخیرا این قابلیت در شرکت اوبر و در اپلیکشن خود فراهم شده است که در صورت سفارش تاکسی در این مکان‌ها، اخطاری به سفارش دهنده صادر می‌شود.

این اخطار به منظور اصلاح مکان، به هیچ عنوان مسافر را سرزنش نمی‌کند و لفظ یا عبارتی که در این اخطار برای وی صادر می‌شود “مبدا تعیین شده، یکی از دشوارترین مکان‌هایی است که راننده آن را تجربه کرده است” خواهد بود که در صورت تمایل و هماهنگی با راننده می‌توانید آدرس را اصلاح کنید و به صورت خودکار، آدرس جدید به راننده ارسال می‌شود.

شرکت اوبر در رابطه با این اصلاح آدرس اذعان کرد که هر چند این تغییر بسیار کوچک است (هر چند که اصلاح آدرس اختیاری است)، اما مردم از این صراحتِ برخورد، بسیار خوشحال خواهند شد، که البته موجب می‌شود که رانندگان نیز کمی راحت‌تر باشند. مردم بدون شک از این موضوع استقبال خواهند کرد؛ به ویژه وقتی متوجه تلاش شرکت اوبر به منظور برخورد منصفانه با رانندگانش شوند!

نظر شما چیست؟ آیا اگر همچنین امکانی به منظور تغییر آدرس برای شرکت‌هایی مثل تپسی یا اسنپ ایجاد شود، به منظور رفاه حال راننده، آدرس خود را تغییر می‌دهید؟

.

منبع: engadget

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر