;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی شیائومی می 6 پلاس منتشر شد

کمپانی چینی شیائومی تایید کرده است که پرچم‌داران جدید شیائومی می 6 و شیائومی می 6 پلاس (Xiaomi Mi 6 Plus) خود را به طور رسمی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد؛ اما قبل از این رونمایی رسمی، عکس‌هایی واقعی از گوشی شیائومی می 6 پلاس در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد.

این عکس‌ها نمایی از جلو و عقب این گوشی را که در رنگ مشکی خودنمایی می‌کند، آشکار کرد. همانطور که در تصویر می‌بینید، نمای جلویی گوشی شیائومی می 6 به خوبی نشان می‌دهد که این دستگاه دارای حاشیه‌های قاب باریکی است. دکمه فیزیکی هوم در قسمت پایینی آن قرار گرفته و از آنجایی که هیچ سنسور اثر انگشتی در پنل پشتی آن دیده نمی‌شود، به احتمال زیاد دکمه فیزیکی هوم با سنسور اثر انگشت به صورت یکپارچه طراحی شده است.

در پنل پشتی این دستگاه اولین چیزی که خودنمایی می‌کند، دوربین دوگانه شیائومی می 6 پلاس است که در سمت چپ بالایی پنل پشتی جای گرفته و در کنار آن یک فلش ال ای دی دوگانه دیده می‌شود. عکس‌های منتشر شده از این گوشی به خوبی شایعات قبلی مبنی بر وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند. گفته می‌شود که موبایل شیائومی می 6 پلاس به یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX362 مجهز شده است.

مشخصات گوشی شیائومی می 6 پلاس

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی شیائومی Mi 6 Plus دارای نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 مغز پردازشی آن را تشکیل داده که توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. البته گمانه زنی‌هایی وجود دارد که شیائومی می 6 پلاس دارای نسخه دیگری نیز هست، نسخه‌ای که گفته می‌شود احتمالا به 6 یا 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

شایعات همچنین نشان می‌دهند که این دستگاه از نظر حافظه داخلی نیز در دو مدل 64 و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و البته نسخه سطح بالاتر آن با 256 گیگابایت همراه است. این طور که از شواهد پیداست، دوربین جلویی این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی شیائومی می 6 پلاس با اندروید 7.0 نوقا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و بالاترین نسخه از رابط کاربری MIUI بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست. این اسمارت فون انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

قیمت شیائومی می 6 پلاس در کمترین مدل خود از نظر فضای ذخیره سازی، 377 دلار قیمت خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که بالاترین نسخه آن با قیمت 507 دلار وارد بازارهای جهانی شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر