;
coinex

شکست فیلم شبح درون پوسته – Ghost in the Shell در باکس آفیس

شکست فیلم شبح درون پوسته - Ghost in the Shell در باکس آفیس

اقتباس لایو اکشن فیلم شبح درون پوسته با فروش 19 میلیون دلاری و بودجه 110 میلیون دلاری، در فروش آخر هفته اولین هفته اکران خود با شکست مواجه شد. همچنین فروش بین المللی آن هم 40 میلیون دلار بود، اما هنوز شانس خود را در ژاپن و چین امتحان نکرده است.

فیلم شبح درون پوسته ، در هر قدم از ساخت، مشکلات زیادی را تحمل کرد که یکی از آن‌ها بازی اسکارلت جوهانسون به عنوان بازیگر نقش اصلی بود. این فیلم برگرفته از یک انیمه ژاپنی است که در نسخه اصلی آن، یک ژاپنی کاراکتر اصلی آن را به عهده دارد؛ به همین دلیل نیز مردم هم نسبت به فیلم جدید نارضایتی نشان دادند. ریمیکس موسیقی اورجینال فیلم از استیو آئوکی هم با تمسخر مخاطبان مواجه شد. با این وجود، مشکل اصلی، بد بودن خود فیلم است، نه هیچ چیز دیگر.

شبح درون پوسته فیلمی علمی تخیلی و نسخه انیمه و اورجینال فیلم به کارگردانی مامورو اوشی و محصول کشور ژاپن است.

در بررسی وبسایت polygon آمده: شبح درون پوسته ، فیلمی است که حرفی برای گفتن ندارد. داستان آن معمولی است و توسط یک کارگردان عامه (Rupert Sanders) و به شیوه‌ای عامه روایت می‌شود. داستان آن هم قابل پیش بینی است و دلیلش این است که قهرمانان ما با روشی تکراری و بی توجه به موضوعات آشکار، خودشان را ثابت می‌کنند. داستان فیلم بر روی یک زن تمرکز دارد و در بخشی از فیلم، در 30 ثانیه، با غریبه‌ای درباره دخترش صحبت می‌کند… که یکی از بخش‌های  بی معنی فیلم است. فیلم حتی انگیزه کاراکترهای شرور از کارهایشان را هم نشان نمی‌دهد.”

در آینده مشخص می‌شود که شبح درون پوسته در جهان چگونه عمل می‌کند، اما احتمالا تجربه‌ای موفق نخواهد داشت.

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر