;
coinex

گوشی های جدید نوکیا در ماه آوریل و می وارد بازارهای جهانی می‌شوند

گوشی های جدید نوکیا

نوکیا پس از مدتی دوری از عرصه تولید گوشی‌های هوشمند با سه گوشی هوشمند میان رده و یک گوشی کلاسیک جدید به کمک کمپانی HMD Global به این عرصه بازگشته و در حال کار برروی پرچمدار خود است. در این مدت نیز اخبار مختلفی از تاریخ انتشار گوشی های جدید نوکیا منتشر شد که هیچکدام رسمی نبوده‌اند، اما به نظر می‌رسد که اخبار اخیر می‌توانند صحت داشته باشند. برای بررسی دقیق این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در این چند وقت اخیر، اخبار مختلفی از برنامه‌های کمپانی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) برای انتشار گوشی های جدید نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 در 120 بازار مختلف جهانی به صورت هم زمان در تابستان پیش رو شنیده‌ایم. اگر آخرین اخبار لو رفته از این گوشی‌ها صحت داشته باشد، امکان دارد که تاریخ دقیق انتشار هر چهار گوشی در سراسر جهان نیز لو رفته باشد.

این اخبار ابتدا از یک وب سایت چینی به نام Vtech منتشر شد و به صورت ویژه‌ای به تاریخ انتشار گوشی های جدید نوکیا در کشور مالزی پرداخته بود. بر طبق گزارش‌ها، اولین گوشی که از سوی این کمپانی منتشر می‌شود، نوکیا 3310 خواهد بود، گوشی نوستالژیک و کلاسیکی که با متدهای جدیدتر و کیفیت بهتر دوباره تولید شده و در یک اتفاق غیر منتظره، بیش از هر گوشی هوشمند دیگری توجه تمام افراد حاضر در کنگره جهانی موبایل 2017 را به خود جلب کرده است. گفته می‌شود که این گوشی در اواخر ماه آوریل وارد بازار خواهد شد، درحالی که سه گوشی هوشمند اندرویدی دیگر نوکیا در ماه می عرضه می‌شوند. بر طبق اخبار، نوکیا 3 در اوایل ماه می، نوکیا 5 در اواسط همان ماه و در آخر، نوکیا 6 نیز در اواخر ماه می به صورت جهانی منتشر خواهد شد.

در ماه گذشته، ادعای یک عرضه کننده و فروشنده بریتانیایی مبنی بر این که فروش سه گوشی هوشمند نوکیا را در ماه می و اوایل ژوئن آغاز خواهد کرد، منتشر کردیم. حال، با توجه به اخبار جدید منتشر شده، می‌توان گفت که آن ادعا نیز صحت داشته و با تاریخ‌های ذکر شده کاملا مطابقت دارد. کمپانی HMD Global پیش تر اعلام کرده بود که می‌خواهد گوشی‌های خودرا به صورت همزمان در تعداد زیادی از بازارهای جهانی منتشر کند، حال می‌توان فهمید که منظور این کمپانی ممکن است یک تاریخ مشابه نبوده باشد، بلکه این کمپانی قصد دارد در یک بازه زمانی کمی به انتشار گوشی های جدید نوکیا بپردازد. همانطور که مشاهده کردید، اخبار لو رفته اخیر با اطلاعات و اخبار قبلی مطابقت دارند و احتمال صحت آن‌ها بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است که گوشی‌ جدید نوکیا 3310 فعلاً در ایالات متحده آمریکا منتشر نخواهد شد. حتی ممکن است انتشار این گوشی‌ها در آمریکا تا زمان زیادی هم اتفاق نیافتد، چرا که شبکه 2G در این کشور به صورت کامل غیر فعال شده است و تا برطرف شدن این موضوع، گوشی نوکیا 3310 در این کشور عرضه نمی‌شود. در واقع کشورهای زیادی با این مشکل روبرو هستند و نوکیا 3310 در آن‌ها عرضه نخواهد شد، اما کشورهای آسیایی و از جمله کشور ایران، شامل این کشورها نمی‌شوند و کاربران در آن‌ها قادر به استفاده از نوکیا 3310 خواهند بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر