;
coinex

قیمت شیائومی می 6 قبل از رونمایی رسمی فاش شد

کمپانی شیائومی در آستانه عرضه پرچمدار قدرتمند جدید خود، یعنی شیائومی می 6 است. در همین حال، به تازگی عکس‌هایی منتشر شده که قیمت شیائومی می 6 را فاش کرده و باعث تعجب کاربران شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با یکدیگر این موضوع را بررسی کنیم.

اخیراً عکسی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی جدید کمپانی شیائومی، یعنی شیائومی می 6 در وب سایت محبوب Jingdog قرار گرفته است. این گوشی قرار است در ماه جاری عرضه شود، از این رو، مانند هر گوشی دیگری شایعات و اخبار لو رفته زیادی پیرامون محصول جدید کمپانی شیائومی در این اواخر منتشر شده است. آخرین مطالب فاش شده مربوط به این گوشی، عکس‌هایی هستند که قرار است در صفحه مربوط به شیائومی می 6 در وب سایت Jingdong قرار گیرند و قیمت شیائومی می 6 را نشان می‌دهند.

قیمت شیائومی می 6

گوشی شیائومی می 6 در کنار سایر گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی قرار گرفته و قیمت 3559 یوان (522 دلار) برای آن تعیین شده است. قطعاً گوشی می 6 دارای نسخه‌های مختلفی خواهد بود، بنابراین این قیمت می‌تواند قیمت یکی از نسخه‌های رده بالا این گوشی باشد، پس احتمال قیمت‌های پایین‌تری برای این گوشی وجود دارد. با این حال، هنوز هیچ یک از این ادعاها رسمی و معتبر نیست، چرا که هنوز صفحه مستقلی برای این محصول در وب سایت Jingdog پیدا نشده است.

ممکن است که این عکس‌ها تنها یک شوخی از سوی طرفداران کمپانی شیائومی باشد، اما به هرحال هیچکس انتظار قیمت بالای 3599 یوان را برای گوشی شیائومی می 6 نداشت و این عکس‌ها باعث تعجب اکثر کاربران شده است. تنها دلیلی که می‌تواند این قیمت شیائومی می 6 را توجیه کند، یک ویژگی خاص و منحصر به فرد در این مدل نسبت به سایر نسخه‌ها خواهد بود. شیائومی می 6، نسل جدید پرچمدار کمپانی بزرگ چینی، دارای پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 835 خواهد بود. شیائومی به خاطر قیمت گذاری بالای خود معروف است، به طوری که انتظار می‌رود قیمت شیائومی می 6 جدید از چیزی حدود 2000 یوان (300 دلار) آغاز شود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: GizmoChina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر