;
coinex

نتایج آزمایش‌های باتری گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ مشخص شد

باتری گلکسی اس 8 پلاس

درحالی که تنها چند روز از معرفی رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ می‌گذرد، کاربران زیادی مشتاق به بررسی هرچه بیشتر این گوشی هوشمند هستند. اخیراً آزمایشی برروی باتری گلکسی اس 8 پلاس انجام شده، آزمایشی که تقریباً برروی تمامی گوشی‌ها انجام می‌شود و نتایج آن مورد توجه کاربران زیادی نیز قرار می‌گیرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نتایج این آزمایش را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

حتماً تا کنون با جذابیت‌های پرچمدارهای جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8  پلاس (S8+) آشنا شده‌اید. این دو دستگاه دارای طراحی خیره کننده‌ای هستند، دوربین عالی و عملکرد کلی آن ها شگفت انگیز است. حال با همه این اوصاف، وضعیت باتری گلکسی اس 8 پلاس چگونه خواهد بود؟

گلکسی اس 8 پلاس با داشتن صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی و پردازنده بسیار قوی (برای این آزمایش نسخه اگزینوس 8895 اس 8 پلاس تهیه شده و نسخه اسنپدراگن 835 آن بعداً بررسی می‌شود) قطعاً انرژی زیادی را هدر می‌دهد.

برای تست قدرت باتری گلکسی اس 8 پلاس (مدل اگزینوس)، از تست استانداردی که تمام گوشی‌های همراه را در یک سطح معین با هم مقایسه می‌کرد، استفاده شد که برای آن نور صفحه روی 200 (نور معمولی برای استفاده روزانه در محیط‌های داخلی) تنظیم شد. خوشبختانه عملکرد گلکسی اس 8 پلاس در این تست بسیار خوب بود، اگرچه بهترین باتری را دارا نیست ولی نسبت به سایر پرچمداران این روزها، برتری دارد. توجه داشته باشید که برای این تست از کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس که دستگاه به طور پیش فرض بر روی آن قرار داشت استفاده شد (1080 در 2220 پیکسل).

باتری گلکسی اس 8 پلاس

نتایج تست باتری گلکسی اس 8 پلاس دقیقاً 8 ساعت را نشان می‌داد. با مقایسه این گوشی با گلکسی اس 7 اج که یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است، مشخص می‌شود که از سال گذشته تا کنون سامسونگ موفق شده که حداقل در قسمت باتری، گوشی‌های خود را ارتقا بخشد. گلکسی اس 8 پلاس در این تست ثابت کرد که بهتر از گوگل پیکسل و وان پلاس 3T است، ولی در مقایسه با آیفون 7 پلاس زمان کمتری برای نگهداری باتری خود دارد.

به طور کلی، گلکسی اس 8 پلاس و باتری 3500 میلی آمپر ساعت آن ترکیب بسیار خوبی هستند. با توجه به این نکته که پیش بینی می‌شد یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت خیلی کارایی نداشته باشد، سامسونگ به خوبی نشان داد که از پس این کار بر آمده است.

از سوی دیگر، جدیداً مشخص شده که تلفن‌های همراه با قیمت پایین‌تر، مخصوصاً اگر دارای پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 625 باشند، در زمینه باتری بسیار خوب عمل می‌کنند. گلکسی اس 8 پلاس با داشتن کیفیت صفحه بالاتر و پردازنده بهتر، با اینکه در کنار محصولات با عمر باتری دو روز قرار نمی‌گیرد، ولی هنوز هم اگر راجع به بهترین پرچمداران صحبت شود گلکسی اس 8 پلاس در رده‌های بالای این لیست قرار خواهد گرفت. به صورت کلی، با بررسی نتایج آزمایش باتری گلکسی اس 8 پلاس نتیجه می‌گیریم که با این گوشی هوشمند، شما با اطمینان می‌توانید از پس یک روز شلوغ برآیید و حتی در آخر مقداری باتری اضافه نیز داشته باشید.

باتری گلکسی اس 8 پلاس

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم باتری، زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن از 0 تا 100 درصد است. گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از قابلیت Samsung’s Fast Adaptive Charging استفاده می‌کند، این قابلیت باعث می‌شود که باتری گلکسی اس 8 پلاس شما تنها در 1 ساعت و 40 دقیقه به صورت کامل شارژ شود. اگرچه که این سرعت، سریع‌ترین مورد در میان سایر گوشی‌های هوشمند نیست، اما به هرحال ویژگی خوبی به شمار می‌رود. علاوه بر این، گلکسی اس 8 پلاس از شارژ سریع بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر