;
coinex

تبلت شیائومی می پد 3 به طور رسمی معرفی شد

مدتی بود که خبرهای مربوط به تبلت شیائومی می پد 3 (Xiaomi Mi Pad 3) در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته می شد. هفته‌ها، شایعاتی در خصوص طراحی و مشخصات این تبلت جدید شیائومی منتشر شده و امروز صبح بالاخره این دستگاه به طور رسمی توسط شیائومی معرفی شد.

بر اساس اعلام این کمپانی چینی، تبلت شیائومی می پد 3 از فردا و از طریق کانال‌های مختلف به فروش خواهد رفت.

مشخصات تبلت شیائومی می پد 3

تبلت شیائومی می پد 3

تبلت شیائومی می پد 3 دارای یک نمایشگر 7.9 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل بوده و با چنین اندازه نمایشگر و رزولوشنی، تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ را شامل می‌شود. این دستگاه از یک پردازنده قدرتمند مدیاتک با سرعت پردازش 2.1 گیگاهرتز قدرت گرفته، در پنل پشتی آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی دیده می‌شود و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

فضای ذخیره سازی تبلت جدید شیائومی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. یکی از بارزترین مشخصات تبلت شیائومی می پد 3 باتری بزرگ 6600 میلی‌امپر ساعتی آن است که با پشتیبانی از شارژ سریع 5 ولت/2 آمپر نیروی از دست رفته خود را بازیابی می‌کند. رابط کاربری این دستگاه MIUI 8 معرفی شده است.

مشخصات تبلت شیائومی می پد 3

از نظر طراحی نیز باید گفت که تبلت جدید شیائومی از آلیاژ فلزی ساخته شده، ظاهر زیبایی دارد و هنگامی که آن را در دست می‌گیرید احساس خوشایندی خواهید داشت.

این تبلت با چنین مشخصاتی تنها 217 دلار قیمت داشته و از فردا در برخی فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین چین به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر