;
coinex

اولین عکس گرفته شده توسط دوربین شیائومی می 6 لو رفت!

گوشی شیائومی می 6، پرچمدار آینده کمپانی بزرگ چینی، در آینده‌ای بسیار نزدیک به صورت رسمی عرضه خواهد شد. به دنبال خبر عرضه این گوشی، شایعات و اخبار زیادی در فضای مجازی پخش شد که حاوی اطلاعات لو رفته مهمی بودند. آخرین اخبار داغ پیبرامون این گوشی، عکس لو رفته‌ای است که گفته می‌شود توسط دوربین شیائومی می 6 گرفته شده است. اگرچه این عکس رسمی و معتبر نبوده؛ اما در فضای مجازی سرو صدای زیادی به پا کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

پس از اینکه مدیرعامل کمپانی شیائومی اعلام کرد که گوشی می 6 قرار است در آینده‌ای نزدیک عرضه شود، شاهد انتشار سیل عظیمی از شایعات، اخبار و اطلاعات لو رفته از پرچمدار آینده این کمپانی بودیم. آخرین اطلاعات لو رفته شامل یک عکس است که گفته می‌شود توسط دوربین شیائومی می 6 گرفته شده است.

انتظار می‌رود که شیائومی می 6 دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت خود باشد. این درحالی است که دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور SONY IMX400 بوده و در نتیجه باید منتظر عکس‌های خیره کننده و فوق العاده ای که توسط این دوربین گرفته می‌شود، باشیم. اگرچه هنوز نمی‌توانیم صحت عکس منتشر شده را تأیید کنیم؛ اما با این حال ارزش بررسی را خواهد داشت.

به وضوح می‌توان مشاهده کرد که این عکس درحالت زوم 5x گرفته شده‌ که نشان می‌دهد دوربین شیائومی می 6 به احتمال زیاد دارای حالت واتر مارک خواهد بود. درباره کیفیت عکس بایستی گفت همانطور که می‌بینید با وجود زوم 5x، جزئیات عکس را می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

جدا از قدرت سنسور دوربین شیائومی می 6 ، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی باشد که قطعا به کمک دوربین خواهند آمد. اگر این عکس واقعا متعلق به دوربین شیائومی می 6 باشد، می‌تواند شاهدی بر قدرت بالای دوربین این گوشی باشد. با این حال تا انتشار عکس‌های بیشتر و رسمی، سخت است که بخواهیم بگوییم با یک دوربین دی اس ال آر (DSLR) روبرو خواهیم بود.

دوربین شیائومی می 6

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: GizmoChina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر