;
coinex

ویژگی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ در زیر ذره بین، شگفت انگیز است!

ویژگی‌های گلکسی اس 8

بسیاری از ویژگی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ تا به امروز معرفی شده اند اما آیا چیزهایی که تا الان دیده ایم تمام قابلیت‌هایی است که گلکسی اس 8 دارد؟ یا آیا ویژگی‌های بیشتر دیگری هم وجود دارد که از آن‌ها بی‌خبریم؟! جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

امسال گلکسی اس 8 سامسونگ به عنوان یکی از گوشی‌های بحث برانگیز تازه منتشر شده، توانست موفقیت زیادی به دست آورد. در میان تمامی تعاریفی که از این گوشی شد، برخی نکات و ویژگی‌های گلکسی اس 8 هستند که بیش از سایر قابلیت‌های این گوشی به چشم می‌آیند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به صفحه نمایشگر بی‌نهایت، دستیار شخصی AI، تغییر کلید دسترسی به دستیار صوتی بیکسبی، داک DeX که گوشی را به کامپیوتر تبدیل می‌کند، آخرین نسخه اپلیکیشن سلامت S-Health که در صورت نیاز می‌تواند با پزشک شما تماس بگیرد، جدیدترین و به روز ترین سنسورهای دوربین و قابلیت سازماندهی آیکون‌ها در صفحه اصلی گوشی تنها با یک حرکت اشاره کرد.

با وجود این که با بسیاری از ویژگی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ تا به حال آشنا شده ایم اما همچنان بسیار ویژگی‌های جذاب دیگر وجود دارد که سامسونگ کشف و تبلیغ آن‌ها را به رسانه‌ها سپرده است.

در اینجا 8 مورد از بهترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 را برایتان آورده ایم که سامسونگ به طور مستقیم هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده است اما با خرید گلکسی اس 8 می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 1- شارژ سریع بی‌سیم

احتمالا تصور شما از شارژ بی‌سیم عملی بیهوده و بسیار آهسته و کند است اما سامسونگ بر آن است تا تصور شما را کاملا تغییر دهد. گلکسی اس 8 سامسونگ دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است که سرعتی دو برابر سرعت شارژرهای بی‌سیم Qi (2.4 آمپر به جای 1.5 آمپر) گوشی شما را شارژ می‌کند. البته همچنان هم سرعت شارژر بی‌سیم به آن اندازه نیست که بتواند به پای شارژرهای معمولی که سیم دارند و مخصوص شارژ سریع طراحی شده اند برسد اما باز هم کاملا قابل استفاده و مفید است.

اگر می‌خواهید از این قابلیت بهره ببرید لازم است که پایه شارژ سریع بی‌سیم سامسونگ را هم تهیه کنید که حدود 90 دلار (343000 تومان) قیمت دارد. به نظر می‌رسد که این مدل تنها محصول موجود در بازار است که برایتان میزان آمپر کافی جهت شارژ گوشی هوشمندتان را فراهم می‌کند. به علاوه این پایه بسیار زیبا طراحی شده است. در داخل آن هم یک فن تعبیه شده است که گوشی شما را خنک کند. شارژ بی‌سیم قاب‌های پشتی را داغ می‌کند بنابراین یک فن خنک کننده بسیار مورد استقبال واقع می‌شود. البته واقعا امیدواریم که این فن خیلی پر سروصدا نباشد!

ویژگی‌های گلکسی اس 8

2 – کلیدهای نرم و رنگ‌های قابل تنظیم دستی

سامسونگ دیگر با کلیدهای خازنی و معروف خود خداحافظی کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی اس 8 این است که به شما اجازه می‌دهد تا کلیدهای گوشی را با انتخاب تصاویر زمینه رنگارنگ شخصی سازی کنید. حال بیایید اندکی به بررسی کلید خانه یا همان هوم این گوشی بپردازیم.

ویژگی‌های گلکسی اس 8

3 – کلید خانه یا هوم همیشه در دسترس است

حتی اگر آیکون کلید خانه بر روی صفحه در حال نمایش نباشد یا صفحه نمایشگر خاموش باشد باز هم می‌توانید دستتان را بر روی جایی که این کلید قرار دارد بگذارید و نگه دارید. هرگاه که بازخورد لمسی کلید را احساس کردید بدانید که کلید خانه فعال شده است. از این طریق، شما به راحتی می‌توانید صفحه نمایشگر گوشی را روشن کنید، از اپلیکیشن‌های در حال کار خارج شوید و نگاهی به نوار اعلانات خود بیندازید. که البته فکر بسیار جالبی است!

ویژگی‌های گلکسی اس 8

4 – پردازش تصویر چند قابی (Multi-frame image processing)

در مقایسه با دیگر پرچمداران گذشته سامسونگ، در پشت صحنه دوربین گلکسی اس 8 اتفاقات زیادی می‌افتد. سامسونگ سیستم و الگوریتم بسیار فوق العاده و بی نقصی برای پردازش و ویرایش عکس‌هایتان طراحی کرده است. در این سیستم که یکی از بهترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ است، دوربین این گوشی به جای یک عکس 3 عکس از شما می‌گیرد، واضح ترین عکس را به عوان عکس اصلی انتخاب می‌کند و از باقی عکس‌ها استفاده می‌کند تا تاری آن عکس اصلی را از بین ببرد. این پروسه بر همه عکس‌هایتان پیاده می‌شود و به قدری سریع این اتفاق می‌افتد که شما حتی متوجه آن هم نمی‌شوید. در نتیجه با استفاده از این ویژگی بی‌نظیر گلکسی اس 8، عکس‌هایی واضح تر و با جزئیات دقیق تر خواهید داشت.

ویژگی‌های گلکسی اس 85 – کنترل یک دسته اپلیکیشن دوربین

سامسونگ به جای این که یک گزینه جداگانه برای حالت کنترل یک دسته اپلیکیشن دوربین (one-handed control) قرار دهد، طوری آن را طراحی کرده است که به طور طبیعی و در حالت معمولی یک دسته از آن استفاده کنید. این هم یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی اس 8 است که در موفقیت آن نقش دارد. این سیستم این گونه عمل می‌کند که اگر انگشتتان را روی صفحه بکشید می‌توانید حالت‌های مختلف عکس برداری را فعال کنید، حالت دوربین‌ را از سلفی به دوربین پشت و بالعکس تغییر دهید و منوی تنظیمات فیلترها را باز کنید. علاوه بر همه این‌ها، حرکت دادن دکمه شاتر دوربین به چپ و راست هم زوم دوربین را تنظیم می‌کند.

ویژگی‌های گلکسی اس 8

6 – عمر باتری طولانی تر شده است!

پیشرفت‌هایی که در دنیای تکنولوژی حاصل شده است این امکان را به کمپانی سامسونگ داده است که طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند خود را افزایش دهد. اگر این گونه در نظر بگیریم که گلکسی اس 7 حدود 80 درصد از ظرفیت باتری خود را در طول یک سال استفاده معمولی (به شارژ زدن و از شارژ کشیدن) حفظ می‌کند، این مقدار برای گلکسی اس 8 حدود 95 درصد شده است! البته که این ارقام می‌توانند بسته به نحوه استفاده شما از گوشی و این که چند بار آن را به شارژ می‌زنید متنوع باشد اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که کمپانی سامسونگ بر روی طول عمر باتری گلکسی اس 8 سخت کار کرده است تاعمر بالای باتری پرچمدار جدیدش را هم به لیست ویژگی‌های گلکسی اس 8، که البته بسیار شگفت انگیز هم هستند، اضافه کند.

ویژگی‌های گلکسی اس 8

7 – اینترنت فوق العاده

گلکسی اس 8 سامسونگ جزو اولین گوشی‌های هوشمند یا شاید هم به کل اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند از پس اینترنت LTE با سرعتی در حدود 125 MB (مگابایت) در هر ثانیه بربیاید. هفتمین ویژگی از لیست بی‌نظیر ویژگی‌های گلکسی اس 8 به دلیل وجود مودم ایکس 16 (X16) شرکت کوالکام است که در درون چیپست اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835)، که پردازنده گلکسی اس 8 است، تعبیه شده است. اما افسوس! این سرعت بالا در حال حاضر تنها در تست تنظیمات این گوشی در آمریکا به دست آمده است. اما می‌توان امیدوار بود چرا که تکنولوژی آن الان در دسترس است و پایه و اساس اینترنت‌های پر سرعت تلفن همراه در آینده خواهد شد.

ویژگی‌های گلکسی اس 8

8 – اشباع رنگ بالای صفحه نمایشگر

با بررسی آخرین ویژگی از این لیست ویژگی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ در خدمت شما هستیم. خیلی چیزها در مورد صفحه نمایشگر بی‌نهایت گلکسی اس 8 با نسبت 18:9 نوشته شده است. اما در بررسی‌هایمان به این نتیجه رسیدیم که صفحه نمایش گلکسی اس 8، اولد Deep Red خواهد بود.

بنا بر اندازه گیری‌های DisplayMate، که البته توسط سامسونگ تایید شده است، وسعت رنگ صفحه نمایش این گوشی 113 درصد از DCI-P3 (حالت معمولی سینمایی) و 142 درصد از استاندارد رنگ sRGB (استفاده بر روی مانیتورها، پرینترها و اینترنت) را دریافت کرده است.

ویژگی‌های گلکسی اس 8

با توجه به این سری از ویژگی‌های گلکسی اس 8 که در اینجا برایتان بررسی کرده ایم همچنان این گوشی قوی ترین و فوق العاده ترین پرچمدار 2017 به شمار می‌آید. در آینده برای بررسی‌های بیشتر بر روی این گوشی با ما همراه باشید.

منبع: Phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر