;
coinex

طرحی از آیفون بعدی اپل منتشر شد؛ اپل آیفون ایکس یا اپل آیفون 8؟!

طرحی از آیفون بعدی اپل منتشر شد؛ اپل آیفون 8 یا اپل آیفون ایکس؟!
امسال برای رونمایی از آیفون جدید اپل هیجان زیادی وجود دارد. امسال غول کوپرتینو یک دهه حضور گوشی آیفون در بازارهای جهانی را جشن خواهد گرفت و بسیاری بر این باورند که اپل با ساخت یک محصول خاص و قدرتمند، این جشن را هر چه باشکوه تر برگزار خواهد کرد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل در این سال یک نسخه ویژه عرضه خواهد کرد که اپل آیفون 8 و یا اپل آیفون ایکس نامیده می‌شود. ساعاتی پیش طرحی از یک گوشی آیفون به بیرون درز کرد که گفته می‌شود به آیفون 8 اپل تعلق دارد.

طرح اپل آیفون ایکس یا آیفون 8 حاوی چه نکاتی است؟

این طرح که گویا منشا آن شرکت فاکسکان (مهمترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های آیفون اپل) است، گویا شایعات قبلی درباره نمایشگر این دستگاه را تایید می‌کند. این بدان معناست که گوشی اپل آیفون 8 و یا اپل آیفون X دارای یک نمایشگر بدون حاشیه بوده و دوربین سلفی، دکمه اصلی هوم، سنسور اثر انگشت و دیگر سنسورهایی که برای آن در نظر گرفته شده در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است.

پل آیفون 8 یا اپل آیفون ایکس

تنها چیزی که در دور این نمایشگر تمام صفحه دیده می‌شود، یک قاب فلزی درست شبیه به اپل واچ است.

یکی از چیرهای هیجان انگیزی که در طرح گوشی اپل آیفون ایکس یا آیفون 8 دیده می‌شود، سیستم دوربین دوگانه آن در پنل پشتی است. بر اساس این طرح، اپل برای پرچمدار امسال خود یک دوربین دوگانه را در نظر گرفته که به همراه یک فلش LED و به صورت عمودی در گوشه بالایی پنل پشتی آن را جا داده است. احتمالا یک سنسور فوکوس خودکار لیزری نیز در بین دو سنسور دوربین قرار خواهد گرفت.

در نهایت طرح منتشر شده از اپل آیفون ایکس یا همان آیفون 8 نشان می‌دهد که برخی از دکمه ‌های فیزیکی در اطراف آن جای گرفته که ممکن است همان دکمه های معمول پاور و دکمه تغییر حجم صدا باشد.

پل آیفون 8 یا اپل آیفون ایکس

ما باید همچنان به انتظار بنشینیم تا ببینیم که طرح منتشر شده از اپل آیفون ایکس یا آیفون 8 تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود! محصول دهمین سالگرد آیفون در اواخر سال جاری رخ نشان خواهد داد.

شما فکر می‌کنید اپل می‌تواند برای دهمین سالگرد آیفون انتظارات طرفدارانش را برآورده سازد؟ باید دید!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر