;
coinex

10 نقل قول از دان ریکلس ، سلطان کمدی توهین کننده به بهانه مرگ او

10 نقل قول ماندگار از سلطان کمدی توهین کننده، دان ریکلس

کمدین مشهور، دان ریکلس روز پنجشنبه 6 آوریل 2017 (17 فروردین 1396)، در سن 90 سالگی در خانه‌اش در شهر لس آنجلس، از دنیا رفت. استند آپ‌، شروعی بود برای شهرت وی و او توانست یکی از بهترین‌های کمدی توهین کننده (Insult Comedy) در دنیا شود. دان ریکلس صداپیشه نقش «آقای سیب زمینی» در فیلم‌های «داستان اسباب بازی» بود.

در اینجا 10 نقل قول از او را مشاهده می‌کنید که حول محور اصالت و خود بودن گفته شده و از کمدی توهین کننده هم در آن استفاده کرده است.

1. “هر کاری که برای بدست آوردن موفقیت انجام می‌دهید، باید آن را ادامه دهید و امید داشته باشید که اتفاقات خوب، به وقوع می‌پیوندد. همیشه مثبت فکر کنید.”

2. “هر شبی که من بر روی صحنه می‌روم، همیشه ترسی در ذهن من وجود دارد. همیشه از این ترسیده‌ام که در میان مخاطبان، کسی هست که به او توهین نکرده ام!”

3. “چرا باید بازنشسته شوم؟ من مانند یک مبارزم. زنگ به صدا در می‌آید و مبارزه آغاز می‌شود.”

4. زمانی که تنها ایستاده‌اید و خودتان را مطرح می‌کنید، نمی‌توانید همه را راضی کنید. اما اگر متفاوت باشید، ماندگار خواهید شد.”

5. کمدی قابل تحصیل نیست، بلکه چیزی در درون شماست. این یک نوع شخصیت است. شوخ طبعی من نوعی نگرش است.”

6. “بعضی آدم‌ها چیزهای خنده داری می‌گویند، اما من موضوعات را به گونه ی خنده داری می‌گویم.”

7. “من همیشه مردم را دست می‌اندازم، اما هیچ کس تا به حال به من سخت نگرفته است؛ نمی‌دانم چرا. شاید آن‌ها از چیزی که ممکن است بگویم، می‌ترسند. شاید درسی برای یادگیری وجود داشت، اما من نمی‌دانم آن درس چیست.”

8. “شما باید جسارت زیادی داشته باشید. دوما، هر کاری که انجام می‌دهید، باید از صمیم قلب به آن باور داشته باشید. سوما، شما باید بتوانید در مقابل مردم بایستید  و بدانید که باعث خنده آن‌ها خواهید شد.”

9. “کشمکش و تقلا کردن سخت است چون هرگز نمی‌دانید چه چیزی در انتها، انتظار شما را می‌کشد.”

10. “شما بهترین مشت‌تان را می‌زنید — در غیر اینصورت اصلا این کار را نکنید.”

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر