;
coinex

نسخه sapphire اچ تی سی یو الترا به قیمت 849 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید

یو الترا

به یاد دارید که ماه پیش، شرکت اچ تی سی از تلفن همراه یو الترا خود که مجهز به نمایشگر sapphire بوده و حافظه داخلی‌اش 128 گیگابایت بود در تایوان پرده برداری کرد؟ خب، آنطور که به نظر می‌رسد قرار است تا این محصول، در ماه آوریل سال جاری در اروپا نیز معرفی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

علیرغم باور بسیاری از تحلیل گران، شرکت اچ تی سی تصمیم گرفت تا خلاف انتظار و زودتر از موعد مقرر، از تلفن همراه جدید خود، یعنی یو الترا که مجهز به نمایشگر sapphire شده است پرده برداری کند. این دستگاه قرار است تا در تاریخ 29ام فروردین ماه و در کشور‌های آلمان و سوییس روانه بازار شوند و البته بی‌شک، قیمت ابتدایی عرضه آنها کمتر از 849 یورو نخواهد بود.

برخلاف نسخه 64 گیگابایتی این دستگاه که فاقد نمایشگری با شیشه sapphire بود، این نسخه جدید 128 گیگابایتی از همان تلفن همراه، دارای نمایشگری sapphire و با درجه سختی 9 موس خواهد بود. چنین شیشه فوق العاده با دوامی که در ساخت نمایشگر این دستگاه از آن بهره برده شده است، اکثرا در ساخت شیشه ساعت‌های گران قیمت از آن استفاده می‌شود و علت آن، مقاومت بسیار بالای این شیشه در مقابل خراشیدگی است.

نسخه sapphire اچ تی سی یو الترا

به غیر از تفاوت در حافظه داخلی بین این نسخه و نسخه 64گیگابایتی آن و بهره مندی این دستگاه از چنین شیشه مقاوم و ضدخشی، تفاوت دیگری بین این دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی از تلفن همراه اچ تی سی یو الترا وجود ندارد.

خریدارانی که واقعا تمایل و قصد خرید نسخه جدید این دستگاه که مجهز به شیشه sapphire است را دارند، می‌توانند خود را برای پیش خرید این تلفن همراه هوشمند در کشور‌های آلمان و سوییس آماده کنند. همچنین باید گفت که با احتمال بالایی، پس از رونمایی از این دستگاه در کشور آلمان، متعاقبا این دستگاه در دیگر کشورهای اروپایی نیز معرفی خواهد شد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر