;
coinex

عکس جدید شیائومی می 6 ، اسکنر اثر انگشت و عنبیه چشم این دستگاه را نمایش می‌دهد

هرچه بیشتر به زمان رونمایی از گوشی جدید شیائومی می 6 نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد. به تازگی عکسی از این گوشی در اینترنت منتشر شده که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

به تازگی عکس جدیدی از پرچمدار آینده کمپانی چینی شیائومی (Xiaomi)، یعنی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس تصویری از نمای جلو این گوشی را به نمایش می‌گذارد که در آن می‌توان به وضوح اسکنر عنبیه چشم و حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند را مشاهده کرد.

شیائومی می 6

اسکنر عنبیه چشم در میان دوربین جلو و قسمت خروجی صدای گوشی قرار گرفته است. با استفاده از اسکنر عنبیه چشم شیائومی می 6 می‌توانید یک راه اضافی برای باز کردن قفل گوشی خود داشته باشید و سطح امنیت تلفن همراه خود را افزایش دهید. کمپانی شیائومی در طراحی این گوشی سعی نکرده است تا مانند گوشی‌های دیگری همچون شیائومی می میکس (Mi MIX) از طراحی بدون حاشیه استفاده کند، بدین ترتیب جای تعجبی نیست اگر حاشیه‌های دور صفحه نمایش شیائومی می 6 هنوز قابل رویت باشند.

در قسمت پایینی این گوشی می‌توان اسکنر اثر انگشت را مشاهده کرد که در دو طرف آن دکمه‌های خازنی که قطعا دارای نور پس زمینه هستند، قرار گرفته است. گفته می‌شود که در این گوشی، اسکنر اثر انگشت یک دکمه فیزیکی نخواهد بود و همانند دیگر دکمه‌های سخت افزاری یا فیزیکی با فشار دادن عمل نمی‌کند، بلکه همانند دکمه‌های خازنی عمل خواهد کرد.

انتظار می‌رود این پرچمدار که توسط پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت خود را تامین می‌کند، در هفته جاری ارائه شود. شایعات بسیار زیادی وجود دارند که می گویند شیائومی می 6 دارای یک نسخه دیگر به نام شیائومی می 6 پلاس با باتری و صفحه نمایشی بزرگتر خواهد بود. همچنین، این نسخه بزرگتر، دارای سیستم دوربین دوگانه نیز خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که می 6 پلاس باشد یا  نه، اما به نظر می‌رسد که باید منتظر دستگاهی بزرگتر از یک گوشی 5.15 اینچی باشیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: GizmoChina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر