;
coinex

تصاویری از گوشی موتورولا موتو سی منتشر شد؛ رنگ مشکی، طلایی و قرمز جلوه‌گری می‌کند

تصاویری از گوشی موتورولا موتو سی منتشر شد؛ رنگ مشکی، طلایی و قرمز جلوه‌گری می‌کند
به تازگی تصویر جدیدی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی موتورولا موتو سی (Motorola Moto C) بوده و این دستگاه را در رنگ‌های جدیدی نشان می‌دهد. این گوشی برای اولین بار در وب‌سایت رسمی موتورولا دیده می‌شود؛ هر چند که پیش از این نیز رخ نشان داده بود. اکنون تصاویر کاملی از این دستگاه در دسترس است.

موتورولا موتو سی یکی دیگر از گوشی‌های مقرون به صرفه موتورولا است. در تصویری که از این گوشی به بیرون درز کرده، جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای آن دیده می‌شود. شبکه توری شکل اسپیکر و دوربین اصلی در پنل پشتی به وضوح خودنمایی کرده و دکمه های خازنی در پنل جلویی و در زیر نمایشگر آن قرار گرفته‌اند.

نبود هیچ دکه هوم و یا سنسور اثر انگشتی در این گوشی می‌تواند این موضوع را تایید کند که احتمالا این دستگاه یک گوشی پایین رده از موتورولا است، شاید حتی چیزی شبیه به گوشی موتورولا موتو E باشد.

مشخصات موتورولا موتو سی

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که این دستگاه به یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ دی (720 در 1280 پیکسل) مجهز شده باشد. پردازنده اسنپدراگون 430 به آن قدرت داده و 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل دهد.

گفته می‌شود که در پنل پشتی موتورولا موتو C یک دوربین 16 مگاپیکسلی جای گرفته و برای دوستد‌داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است. این اسمارت فون انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره خود را از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و اندروید 7.0 نوقا سیستم عاملی است که مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

موتورولا موتو سی در رنگ‌های مشکی، طلایی و قرمز در دسترس خواهد بود.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر