;
coinex

ساعت هوشمند کوارتز معرفی شد؛ زد تی ای کوارتز ارزان‌ترین ساعت هوشمند اندروید ویر 2.0

ساعت هوشمند کوارتز معرفی شد؛ زد تی ای کوارتز ارزان‌ترین ساعت هوشمند اندروید ویر 2.0
کمپانی زد تی ای، دیروز ساعت هوشمند کوارتز (ZTE Quartz) خود را معرفی کرد. این ساعت هوشمند اولین محصول اندروید ویر این کمپانی است.

ساعت زد تی ای کوارتز با سیستم عامل جدید اندروید ویر 2.0 گوگل خودنمایی کرده و بر اساس گفته این منبع خبری، قیمت آن چیزی در حدود 200 دلار است. با این قیمت، ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز یکی از ارزانترین ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید ویر 2.0 بوده که تاکنون ساخته شده است.

مشخصات ساعت هوشمند کوارتز

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز دارای یک نمایشگر آمولد 1.4 اینچی بوده که توسط پوششی از گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این گجت هوشمند ضد آب بوده و دلیل این مدعا نیز کد حفاظتی IP67 آن است. ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و بند قابل تعویض 22 میلیمتری آن زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

مشخصات ساعت هوشمند کوارتز

کمپانی زد تی ای، ساعت هوشمند کوارتز خود را به یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ویر 2100 مجهز کرده است. این تراشه با سرعت 1.1 گیگاهرتز داده ها را پردازش کرده و توسط یک رم 768 مگابایتی و با برخورداری از حافظه داخلی 4 گیگابایت پشتیبانی می‌شود.

در بخش راه‌های ارتباطی، ساعت هوشمند کوارتز به بلوتوث 4.1، وای فای 802.11n، جی پی اس مجهز شده و از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌کند

از دیگر ویژگی‌های این گجت هوشمند می‌توان به اسپیکر و میکروفون داخلی، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشار سنج اشاره کرد. متاسفانه فناوری NFC و مانیتور ضربان قلب در آن وجود ندارد که البته بر اساس گفته های این کمپانی، حذف این موارد به منظور کاهش قیمت تمام شده این دستگاه و البته افزایش عمر باتری آن انجام شده است.

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز در اواخر این هفته از 14 آپریل (25 فروردین) از طریق اپراتور آمریکایی T-Mobile و در فروشگاه‌های آنلاین آن و از اواخر هفته آینده در فروشگاه های خرده فروشی تی-موبایل با قیمتی در حدود 200 دلار به فروش می‌رسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر