;
coinex

هواوی شروع به تست نسخه آزمایشی اندروید O بر گوشی‌های میت 9 کرده است

نسخه آزمایشی اندروید O

هواوی تصمیم دارد نسخه آزمایشی اندروید O را در دسترس آن دسته از کاربرانش که از گوشی‌های میت 9 استفاده می‌کنند، قرار دهد؛ اما آیا این نسخه از اندروید O دقیقا همان چیزی است که کاربران می‌خواهند؟ آیا هواوی می‌تواند به خوبی از پس این امر بربیاید؟! جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

به نظر می‌رسد هواوی اولین کمپانی تولید کننده OEM غیر گوگلی است که شروع به تست نسخه آزمایشی اندروید O بر روی دستگاه‌های خود کرده است. حدود یک ماه پیش، از نسخه جدید مخصوص موبایل این اندروید پرده برداری شد و برخی از کاربران دستگاه‌های تلفن همراه نکسوس و پیکسل، یک نسخه آزمایشی از اندروید O را در دسترس دارند.

اما اکنون هواوی هم شروع به تست این نسخه آزمایشی اندروید O بر روی گوشی‌های هوشمند میت 9 خود کرده است. این تولید کننده تلفن‌های همراه چینی، تا به حال ساختار داخلی اندروید O را برای فبلت‌های پرچم‌دار خود طراحی کرده است و سعی دارد تا رابط کاربری EMUI را با نیازهای این سیستم عامل جدید هماهنگ کند.

به هر حال، این طراحی‌های داخلی جدید برای کسانی که این نسخه را آزمایش می‌کنند، نتوانسته است تمامی ویژگی‌ها وقابلیت‌های مهم و مورد نیاز را در خود جای دهد. به عنوان مثال، فروشگاه پلی استور گوگل (Google Play Store) تنها در صورتی کار می‌کند که شما در زمینه تکنولوژی بسیار مهارت داشته باشید و بتوانید خدمات گوگل پلی (Google Play Services) را هم در کنار نصب این نسخه آزمایشی بارگزاری کنید.

همچنین نکته دیگر این است که این نسخه از اندروید O تنها در دو زبان موجود است؛ یکی انگلیسی و دیگری چینی (ماندرین)، اما اگر بخواهیم به نیمه پر لیوان بنگریم هواوی توانسته است چندین اپلیکیشن جدید و گزینه‌های پیشرفته تری را دراختیار کاربرانش قرار دهد.

امید است که هواوی بتواند حداقل نسخه آزمایشی اندروید O را بر روی دستگاه‌های میت 9 منتشر کند و این اتفاق زمانی می‌افتد که گوگل نسخه نهایی این اندروید را انتشار دهد. مهم ترین نکته در باب این خبر این است که این کمپانی چینی توانسته است جدیدترین نسخه این آپدیت اندروید را بسیار سریع تر از دیگر کمپانی‌ها (به جز گوگل) برای کاربران خود فراهم کند.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر