;
coinex

آپدیت 4.55 پلی استیشن 4 هم اکنون در دسترس است، اما ویژگی‌های زیادی اضافه نشده است!

آپدیت 4.55 پلی استیشن 4 هم اکنون در دسترس است، اما

آخرین به روزرسانی پلی استیشن 4 یعنی آپدیت 4.55 هم اکنون برای دانلود در دسترس است، اما ویژگی‌های زیادی به آن اضافه نشده است. در توضیج این به روزرسانی آمده: آپدیت 4.55 پلی استیشن 4 کیفیت عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد. همچنین حجم این آپدیت حدود 320 مگابایت است.

در جدیدترین آپدیت PS4 پرو، پشتیبانی 4K در پخش کننده چندرسانه‌ای آن اضافه شده است، اما هنوز امکان تماشای بلوری 4K فراهم نیست. قبل از آن، کاربران پلی استیشن 4 آپدیت 4.5 را در ماه مارس (اسفند) دریافت کرده بودند. از ویژگی‌های آن حالت تقویت شده (Boost Mode) برای PS4 پرو و پشتیبانی از حافظه اکسترنال بود.

هدف حالت تقویت شده، بهبود کیفیت و عملکرد بازی‌هایی است که از PS4 پرو پشتیبانی نمی‌کردند. سونی در این مورد توضیح داده است که:

آپدیت 4.55 پلی استیشن 4 می‌تواند نرخ فریم (یا سرعت فریم) را به طور قابل توجهی تقویت کند تا برخی از بازی‌ها که نرخ فریم متغیری دارند، بهتر اجرا شوند و می‌تواند برای بازی‌هایی که برای اجرا در 30 یا 60 هرتز برنامه ریزی شده‌اند، نرخ فریم ثابتی فراهم کند.

پروژه اسکورپیو مایکروسافت هم که قرار است در آینده بیاید، با افزایش قدرت ایکس باکس وان، کاری مشابه را انجام می‌دهد. گزارشی تازه حاکی از این است که این کنسول، پتانسیل آن را دارد که بازی‌های موجود را در نرخ فریم و رزولوشن بالاتری اجرا کند.

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر